pondělí 5. listopadu 2018

Kočičky

Byla to velká výzva. Šlo to pomalu.Navíc jsem v té době měnila zaměstnání a tak na micinky nebylo tolik času. Návod v češtině jsem zakoupila přes internet, v jedné FB skupince. Háčkování těl šlo docela rychle. Květinky na kočičce  jsem nakonec vyšila. Hlava přibývala taky slušně. Nejhorší byl pro mě ocas. Musel se vycpávat postupně. A přišívat oba ocásky do tvaru srdce, tak to byl takový malý horor. Přišpendlit to moc nešlo, protože špendlíky mám v normální velikosti, tudíž krátké. Ale myslím si, že nakonec se dílo povedlo. Kamarádka byla docela dost překvapená. Moc se jí kočička a kocourek líbili. A její malé neteřince taky...


Kocourek a kočička


A ještě jednou on a ona


          Na FB měl páreček úspěch.
450 lidiček mu dalo lajk 😇




         



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤