neděle 7. června 2020

Vyšito jako dáreček


Bavilo mě vyšívat. Tedy doku jsem na to viděla, což dnes už říct nemůžu. Většinou to byly  předtištěné obrázky. Škoda, že jsem jich nenafotila víc...

Tenhle džbánek s květy visí tchýňce v obýváku.
Už hezkou řádku let



Panenku s vlčími máky jsem vyšila kolegyňce,
když odcházela do důchodu.
Byla z ní nadšená.



A těchhle medvídků jsem vyšila hodně moc.
Když to byla holčička, tak ladily do růžova nebo do červena.
Vyšívalo se na prázdnou panamu podle vzoru v časopise.


Mějte se moc hezky.

Vaše Chudobka1970


9 komentářů:

  1. Reny, zírám.... To mně zůstalo utajeno, že ty jsi také ohromná výšivkářka. To muselo dát práce. Je to nádherné. Moc obdivuji!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě to bavilo. Jenže už na to nevidím. Těch medvídků jsem navyšívala desítky...:-)

      Vymazat
  2. Krásné obrázky. Moje mamka taky hodně vyšívala. Já umím jen křížkovou výšivku, ale už jsem dlouho nic nevyšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšívala jsem křížkem i gobelínovým stehem :-)

      Vymazat
  3. I když byl obrázek předtištěný, stejně to musela být pořádná fuška. Na to jsou opravdu potřeba oči rysa, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já mám teď oči pouze oči člověčí, které na to nestačí...
      :-) :-) :-D

      Vymazat
  4. Krásné obrázky - mám moc ráda křížkovou výšivku - také bych ráda vyšívala, ale oči už nechtějí vidět, tak jen někdy něco malého a lupu k tomu. Krásné letní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji šikovnost a trpělivost. Určitě udělaly moc velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Obrázky začínala vyšívat moje maminka než přešla na richelie. Na chatu jsem si vzala její vyšívané Hradčany. obdivuji, jak jsou zde citlivě vybírány barvy. právě to vyšívání po kouskách v různých odstínech je náročné. Máš šikovné ruce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤