pondělí 14. června 2021

Sloni jako dárek

 Sloni a gorily, to jsou dva zvířecí druhy, které mě fascinují. Můj muž to ví. Proto když do Prostějova přijel Cirkus Humberto, dostala jsem vstup do zvěřince jako dárek. Proč? Protože tam byli dvě slonice a mohla jsem je i nakrmit. Koupili jsme 3 kg mrkve a šli jsme za nimi na návštěvu....


Jenže ony měly odpolední siestu...




Jedna slonice odpočívala na dřevěném podkladu.
ta druhá na trávě a seně.



Přiblížený pohled 



My si třeme oči rukou,
sloni chobotem...



Naše trpělivost byla nakonec odměněna...



Pomalu, ale jistě vstává...



Nejdřív dostat pod sebe zadní nohy....



Pak se vzepřít na předních...



A stojí...


Je nádherná.



Taky když vstanete, musíte na wc?




Jedna šla na malou, druhá na velkou.
Pak si to prohodily....



Je to dáma ve středním věku.



¨
Tatínek tohoto prcka přivedl jednoho ze zaměstnanců
a on nám dovolil obě slonice trochu nakrmit.




Mohli jsme ho i pohladit.
Konec chobotu je takový vlhký, oslizlý.




Stan, ve kterém slonice čekaly na představení, byl hodně malý. 




Navíc byly od sebe oddělené ....




Jednoduché příkazy vyplnily obě slonice velice ochotně




Byly vděčné za každý dotek




Byl to nádherný zážitek.
Několikrát jsem jí vložila do chobotu mrkev 
a taky jsem si ji po něm pohladila.
Přednost měl malý prcek,
bylo úsměvné pozorovat ho, jak přemáhá strach z velikánského zvířete
a jak je pyšný, že to dokázal.






Povedlo se mi natočit krátké video
Dostala jsem parádní dárek,
byla jsem na pár minut v bezprostřední blízkosti dvou slonic.



Ještě máte jeden den na to, poslat do hudební abecedy svého favorita





18 komentářů:

  1. Renatko, určitě to byl pro tebe hezký zážitek. Jednou jsme slony viděli u cirkusu pod malým přístřeškem. Je mi jich líto, že nemohou být volní ve své domovině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to smutné, bylo vidět, že mají radost ze společnosti

      Vymazat
  2. Miluju slony už odmalička, ale je mi líto těch, kteří mají málo životního prostoru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, kdy jsem si začala uvědomovat, že mě sloni táhnou....

      Vymazat
  3. Původně podle nadpisu jsem myslela, že jsi vyrobila hračku - což možná po tomto zážitku vytvoříš. Sloni patří mezi oblíbená zvířata, to vidím i v naší ZOO, navíc, když měli mládě, tak návštěvnost ZOO hned stoupla. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak víš o té hračce? :-)
      V Lešné je jedno mládě slona, manžel už ví, že bych ho chtěla vidět...

      Vymazat
  4. Hmmm, tak to by se ti líbilo Údolí slonů v pražské ZOO. Akorát že tam se takhle blízko nedostaneš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já tam byla. Sloni zabrali z naší celodenní prohlídky víc než hodinu. Je to tam moc hezké a hlavně velké. Mají tam docela dost prostoru na to, že jsou v ZOO.

      Vymazat
  5. Ti jsou krásní. Taky miluji slony. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně jsem o nich i četla. Viděla jsem seriál o sloní školce. Jsou úžasní

      Vymazat
  6. Jednou jdu tak po náměstí v našem okresním městě a proti mně tři sloni s doprovodem. I to byl zážitek. Součástí doprovodu byl i jeden s lopatou, protože sloni rádi trousí, kudy chodí...Ráda je pozoruji i v ZOO.

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, přání se mají splnit a tobě se to podařilo. Určitě ještě nějaké slony v životě potkáš, ale takhle z blízka to byl určitě velký zážitek. Měj se fajn 🐘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že jsem se slony ještě neskončila:-)

      Vymazat
  8. Renatko, musel to být naprosto úžasný zážitek. 👍🐘🐘 Já nebyla v cirkusu už ani nepamatuju. Ale chodíme s vnoučaty do ZOO a u slonů obvykle trávíme nejdelší čas. Jsem si vědoma toho, že si to užívám víc než vnoučata. 😁
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do cirkusu taky nechodím. Tak nějak mi začala vadit drezúra zvířat. Ale ZOO taky můžu:-)

      Vymazat
  9. Děkuji za milý mail. Tentokrát to byla jasná volba a jedna z mých nejoblíbenějších skladeb na albu, které se příjemně poslouchá. Je to skvost. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem si mohl slona "pohladit" kdysi v ZOO, když byl s ošetřovateli na procházce :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤