pátek 19. dubna 2013

9. den - jaká doufáš, že bude tvá budoucnost

Moje budoucnost? Přála bych si aby byla...když napíšu lepší než minulost, bude to vypadat, že jsem žila špatně. Stejně jako kdybych si ji přála lepší než současnost. Tak tedy nevím.
Vezmu to od lesa. Chtěla bych spolu se starším synem příští rok dokončit vysokou. Aby i ten mladší byl úspěšný a doháhl to až do třeťáku ke státnicím.
Taky bych ráda, aby tu s náma ještě dlouho byl můj táta, který se momentálně rozhodl vyzkoušet, co všechno vydržím, respektive co si nechám bez reptání líbit. Mám ráda svou tchýňku a nerada bych o ni ještě hezkých pár let přišla. Taky bych re ráda radovala z pomaličku uzdravujícího se manželství, i když zrovna dnes bych svého mužíčka nejraděj připozabila.
Pokud to bude možné, chci pracovat i nadále ve zdravotnictví. Ve své budoucnosti bych ráda měla osůbku, která jak pevně věřím brzy najde ženu svého života. Moc bych mu to přála.
Taky se chystám vyšít ten úchvatný červenozlatý vánoční ubrus. Jo a nesmím zapomenout uplést si svetřík, přízi mám doma už minimálně dva roky, jestli ne dýl.
Takže vize budoucnosti je na světě: Spokojená paní v letech sleduje TV, v ruce vyšívání nebo pletení. Vedle ní sedí taktéž spokojený manžel. Film skončí, oba se zvednou, obléknou si tričko a šortky, sednou na kola a jedou ke svým dospělým synům. Tam naloží vnuky na sedátka a jedou navštívit prababičku a pradědečka. Po výletě si pak v útulné hospůdce sejdou u skleničky vínka a piva se svými přáteli.
Plánů je habaděj, což o to, teď jen aby zdraví sloužilo nejen mě, ale celé rodině.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤