středa 27. května 2015

Malujeme

Tak jsme uprostřed malováni našeho bytečku. Ještě že máme jen dva pokoje, chodbu, jedinou koupelku, maličký záchod a úzkou kuchyňku. Maluje se na dvě etapy. Dnes bude dokončený pokojíček. Hned jak to tam vycídím, uděláme z něj skladiště s noclehárnou. Pokusime se tam vecpat nábytek z obýváku. Bude to docela hlavolam. Mám takové nemalé obavy, že dnes už konečně manžel uslyší ono pověstné lepší vyhořet než malovat. On se mě společně s malířem, jeho bráchou, pokoušeli asi tak 100 000 000 x přesvědčit, že obývák necháme na příště. Tentokrát se jim to chlapcům ale nepodaří. Bude se malovat i tam. A já si počkám, až bude hotovo a oni si pak budou pochvalovat, jak úplně celý náš maličký byteček prokoukl ve vůni svěžích barev a čistoty.




.
Chodba a obývák. Dostat se do postele se stává eskamotérským kouskem.
Ale dnes se bude spát v čerstvě vymalovaném pokojíku.
...pokud ovšem bude na čem...
Mrkající

20 komentářů:

  1. Tak to tě chápu, malování to je pohroma, když není kam nábytek vynosit a v bytě se s nábytkem a krabicemi musí šachovat... malování už odkládám druhý rok, ne ze své vůle, vždy mě to vymluví ten můj, ale letos jsem rozhodnuta odolat a bude se malovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to čeká ale nejdříve manžel udělá novou kuchyn

    OdpovědětVymazat
  3. Renátko, ani nemluvím. Potřebujeme vymalovat jak koza drbání. Ale není sil na to to vyklidit a pak zase zpět do pořádku. Uvidíme, snad bude o prázdninách víc času. Myslím na děti.

    OdpovědětVymazat
  4. Malování bývá pohroma, ale nakonec výsledek stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pevné nervy a hodně úspěchů. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to sis našla pěknou prácičku,ale neboj,nejsi v tom určitě sama!Taky se na to letos chystám,tak uvidíme...:)

    OdpovědětVymazat
  7. To ti nezávidím.Taky bych to potřebovala, ale na to člověk musí mít tu správnou náladu. Ale zase ten pocit, když je už uklizeno a byt voní novou malbou, to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Já jsem si konečně prosadila svou a málem toho lituju...

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Jeden syn s přítelkyní vystěhoval pokojík do obýváku. Druhý nepřijel...

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Máš pravdu, byl to čistokrevný děs. A výsledek? Obývák jsem si takhle nepředstavovala...     

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tak ať to u vás probíhá klidnější než u nás     

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Ty vůně mám taky ráda     

    OdpovědětVymazat
  13. Bytostně malování nesnáším, ano , výsledek vždy potěší, ale není to činnost, která by mi chyběla
    Máš to za sebou, já před sebou

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Ještě uklidit jednu místnost a budu si moct říct, mám to za sebou

    OdpovědětVymazat
  15. Taky znám ten problém, odtahat část nábytku, vymalovat, nechat oschnout, pak vrátit nábytek, odtahat druhou část a opakovat. Ale pak ten pocit, až jsou stěny čisté, a po čerstvém malování opravdu prokouknou...
    Takže, přeji vám, ať už máte hotovo a užívate si toho pěkného, nově vymalovaného bytečku.

    OdpovědětVymazat
  16. dali ste si riadnu brigádu, len čo je pravda. My máme veľký byt a maľovať všetko, to si môžeme všetci zobrať rovno tri dni voľna aj s víkendom ... maľujeme väčšinou postupne, ale tento rok chvalabohu nie :)...

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ještě poslední pidiúpravy a můžu douklízet pokojík. Nějak se to táhne.       

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: My začali v pondělí a včera, po týdnu máme hotovo. Od pondělka do pátku jsem měla dovču. Jak my říkáme, byla jsem na maltě....     

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤