středa 23. ledna 2019

4 TET

Včera jsem byla s kamarádkou na koncertě hudebního seskupení 4 TET. Netušíc, co od toho můžu čekat, rozhodla jsem se prostě a jednoduše. Těšit se. Písničky Jiřího Korna mě provázely vlastně od mala až do dneška. Tomu pánovi bude letos 70 let. Zub času na něm sice zapracoval, stejně jako na každém z nás, ale sedmdesátku bych mu teda nehádala ani omylem. No a ostatní 3 zpěváky jsem do všerejška vůbec neznala. Pojďme si je tedy trošku představit.
Jiří Škorpík se věnuje kromě živého vystupování také komponování, aranžmá, studiové práci a nahrávání. Nejspíš ho budete znát díky pohádce Kouzla králů, kde vytvořil duet s Dashou. No a jestli ne, tak se mrkněte na tenhle upravený hit. Taky v tom má prsty. Sledovali jste kdysi v pravěku Rodinná pouta? Tak Jirku Škorpíka znáte z titulků. Jinak během koncertu 4 TETu se právě on nejvíc staral o zábavu. Jestli opravdu smích prodlužuje život, tak tu (nejen já) budu strašit do sta let. Jeho taneční kreace prostě nemají chybičku.
Dušan Kollár je muzikálový (Hamlet, Krysař) a popový zpěvák a herec. Nazpíval několik duetů s Dashou: Můj čas, Billy Jean.
Jiřího Korna není třeba nijak zvlášť představovat. Začínal ve skupině The Rebels. Následoval slavný Olympic. Nazpíval duety s Helenou Vondráčkovou. Zahrál si v pohádce Honza málem králem. Účinkoval v nezapomenutelném cyklu Možná přijde i kouzelník. Zpíval v muzikálech - Drákula, Bídníci, Mrazík (na ledě), Monte Christo...Z jeho sólové kariéry se mi dostaly pod kůži hity jao Robinson, Yveta, Karel nese asi čaj, Mis Moskva...
David Uličník má opravdu nádherný hlas. O téhle adventní akci jsem neměla ani tušení. Je to škoda, protože ty hlasy, tak to je něco.

Je jaká je

Lady Carneval

Nezapomenutelné taneční kreace Jirky Škorpíka



Podařilo se mi ulovit pár snímků.
Seděli jsme na balkoně a výhled byl tudíž dobrý.
Ovšem kvalita fotek je nevalná...













Po koncertě jsem si koupila CD






A nechala si ho podepsat.




Kamarádka lovila, až mě ulovila...


Bylo tam opravdu chladno




...ale taky hodně veselo...













20 komentářů:

  1. No vidím, že sis to užila i se společnou fotkou. Já mám Jiřího Korna ráda už dlouho, ale tento 4tet nemusím. Málokterá jejich písnička se mi totiž líbí, ale každý to máme nastavené nějak jinak, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, tak to ti docela závidím. Sehnat na ně lístky u nás se rovná téměř zázraku, viděli jsme je před pár lety.
    Davida Uličníka jsem viděla v muzikálu Miss Saigon a při jeho zpěvu jsem měla opravdu husí kůži. Má opravdu úžasný hlas. Dušan Kollár doprovázel svým hlasem, s dalšími sólisty, taneční soutěž Star dance.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, velice ale jak která. Ne všechna.

    OdpovědětVymazat
  4. 4 TET jsem několikrát viděla v televizi a jejich písničky se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Ono to není jen o tom zazpívat písničku jinak, bez hudby, ale taky o té šou během zpěvu

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Byla to opravdu náhoda, že se kamarádce povedli sehnat lístky. A ještě do lóže na balkon. Myslím, že v jednom odkazu na Dušana Kollára je i záznam ze Star Dance

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Asi myslíš Star Dance. Já viděla jen pár dílů...

    OdpovědětVymazat
  8. Je prima, že jste si koncert užila! Z posledních fotek vyzařuje dobrá nálada, musela jsem se usmívat, když jsem si je prohlížela

    OdpovědětVymazat
  9. Korna jsem měla vždy ráda Koncert musel být se show parádní Určitě máš ještě teď dobrou náladu a usmíváš se mimovolně
    Renatko, měj se moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: A já se smála, když jsem je fotila

    OdpovědětVymazat
  11. Takové akce bychom si měli užívat častěji, hned se zlepší nálada

    OdpovědětVymazat
  12. Málokdo vykonal tak dlouhou a náročnou pouť po různých hudebních žánrech jako Jiří Korn . Vypadá to na moc příjemně strávený večer.

    OdpovědětVymazat
  13. Slyšela jsem je kdysi v nějakém pořadu, ale měla jsem z toho rozporuplné pocity. Něco mi přišlo jako super a něco zase jako tuctovka. Hlavně, že se líbilo!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak to je fakt, hned by bylo veseleji

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Korn je prostě všeuměl. Bylo to moc fajn

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Vidět je naživo je úplně něco jiného než v TV. Byli bezva

    OdpovědětVymazat
  17. Nepokrytě závidím, znám je dlouho a moc bych to chtěla slyšet naživo

    OdpovědětVymazat
  18. Taky vždycky musím všechny fotit. A taky se ráda fotím se zajímavými lidmi, je to památka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤