sobota 12. září 2020

Sobotní samota.

 Co jsme se vrátili z prodlouženého víkendu, jde všechno k šípku. 

První den jsme šli na oběd. Druhý den jsem něco málo dokoupila. Třetí den to pořád ještě šlo. Pak už to šlo akorát tak z kopce. V pátek jsem jela nakoupit. Na dotaz, co by chtěl vzít odpověděl raději nic. Odjela jsem sama. Nákup byl velký, tašky těžké. Pomohl mi je odnést z auta do bytu. Ale musela jsem si říct.

 Kdo mě zná, ví, že strašně nerada vařím. Neumím dochucovat, což umí dokonale zkazit dobře uvařené jídlo. Kuřecí řízky svedu docela obstojně. Povedlo se mi je dobře ochutit. Můj muž si objednal jídlo z restaurace. A nějak se se mnou nebavil. Naše komunikace vázla celý den. Spíš byla na bodu mrazu. 

Večer jsem opět šla do pokojíčku sledovat film na noteboku a háčkovat při tom. U televize totiž večer háčkovat nemůžu, nevidím na to a on světlo nesnáší. Bolí ho z něj hlava. Syn mi předplatil službu s filmy. Nemusím nic stahovat, nikam se nepřipojuji, jen otevřu aplikaci a vybírám. Je to boží, myslím ten výběr. Stovky filmů k dispozici buď v češtině nebo a titulkama. A to i ty nejnovější, právě uvedené v kinech, jako třeba Šarlatán. 



Je sobota odpoledne. Jsem sama doma. Uvařila jsem kuře na paprice, to mi jde. Kuřecí vývar se mi taky povedl. Mám i buchtu. Kávu už jsem vypila. Sedím TV a přes  aplikaci lepší tv se dívám na Ženy v běhu. U toho dodělávám šátek....

Muž někam vyjel na kole. Neřekl kam jede. Ani jsem se neptala. Možná jsem měla. Jenže kdyby mi řekl co se starám, bulila bych. No, stejně jsem bulila. Syn se mě docela nevinně zeptal, jak to jde a už bylo slzavé údolí.






22 komentářů:

  1. Tak to je docela smutné čtení. DOufám, že se situace uklidní a bude líp. Já mám dneska také smutnej den. Odešel nám náš krásný a mladý psí kamarád. Byly mu necelé dva roky, měl bohužel epilepsii. Byl to nádherný moskevský strážní pes a je nám z toho hodně smutno. Přeji hezčí neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi moc líto. Necelé dva roky, to byl ještě hodně mladý....

      Vymazat
  2. Renatko, to mě mrzí. Chlapi jsou někdy náladoví. Snad se mu jízdou na kole vyvětrá hlava a zase bude dobře.
    S kuchyní jsem na tom podobně. Naštěstí muž dobře vaří, takže se střídáme. Ovšem taky má svoje nálady, tak Ti rozumím. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi už vím, co se děje, v pondělí se vrací zpět do práce a už teď je z toho nervózní. Není tam moc spokojený. Vařit on taky umí, jenže já mu to ztěžuji svou vybíravostí v jídle. Ani on to se mnou nemá jednoduché.

      Vymazat
  3. Renatko, i muži mají své dny a to je pravda. Věřím, že zase bude dobře, třeba mu ta jízda na kole opravdu provětrá závity a zítřejší den bude opět sluníčkový, a to nejen na obloze, ale i u vás. Držím palce a moc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky v to doufám. Už je doma a spí u televize. Je to zvláštní druh spánku, spí, spí, ale jakmile přepnu stanici, vzbudí se....

      Vymazat
  4. Renatko, tak to naštve i rozesmutní,jen se zeptám, zda mu nebolí již třetí týden zub. Proč se ptám? U nás to tak bylo, ne aby hned vše řešil, musel být protivný až běda. Zub je venku, díky náhodě, ale o tom podám zprávu až na blogu, neboť to je na román. Tobě přeji lepší dny, co lepší, přímo pohodové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zub v tom není. Ale snad se z toho vyspí a zítra bude líp.

      Vymazat
  5. Reny, to přejde, nic si z toho nedělej. To doznívá ponorková nemoc. Byli jste stále spolu na krásném víkendovém pobytu, máte spoustu nových dojmů a zážitků, které stále kolují v hlavě a najednou tvrdá realita. Někdy je těžké se s tím rychle vyrovnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jani. Ale je na čase se vynořit a plavat dál. Spolu...

      Vymazat
  6. Renatko, snad se vše brzy urovná, ... nebo je to dlouhodobější situace? Věřím, že zase bude dobře, i chlapi mají své dny. Drž se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to sice dlouhodobá situace, ale už se to srovnává. Prostě jak říkáš: i chlapi mají své dny...

      Vymazat
  7. Zase ? Já se mylně domnívala, že i když v ráji občas zaprší, ten druhý po tolika letech ví, že slovo tolerance není sprosté.
    ... a nebreč, jsi pěkná ženská, nekaž si pleť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zase, už to tu dlouho nebylo...A já nebulím, jen mi to přišlo líto po tom krásném víkendu... Dnes už to snad dobrý, asi to fakt byla neuróza z práce. V sobotu i v neděli jezdil přes den na kole, snad mu to trochu pomohlo. A dnes se mnou probíral nesmyslnost nošení roušek v restauracích, než usnul u televize....

      Vymazat
  8. Chudobko, to je smutné. Tak jsem ráda, že sis přečetla ten můj článek. To máme někdy trápení s chlapama... Tak ať máš radost, i když nás ignorují ti, co by nás měli podržet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu, s těma našima chlapama je někdy kříž...

      Vymazat
  9. Renátko, já doufám, že už jsi zase v pohodě. Moc ti to přeji, ty si to zasloužíš. Tak vydrž, zase bude vše OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už je zase fajn, byla to jen taková blbá samota...

      Vymazat
  10. Renatko, už k tobě nějaký čas chodím a vím, že pak vždycky bylo dobře. Mluvit ti do toho nebudu, jsi dospělá. Utři slzičky, bude líp :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím Jani. Když já ho i přes ty jeho blbý nálady mám ráda...

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤