středa 17. května 2023

Odešla Libuška


 Dnes je smutný večer. Před několika hodinami se na FB profilu Libuše Ježkové objevila velice smutná zpráva. Zemřela naše "Ježurka". Je mi to strašně líto. Na profil jsem vepsala upřímnou soustrast. Byla to velice milá a kamarádská ženská. Bude se mi hodně stýskat. A nejen mě...



14 komentářů:

  1. Ráda jsem k ní na blog chodila. Byla přes všechny problémy a zdravotní potíže velmi optimistická. Je mně to moc líto .Rozdávala radost svými články, ráda jsem je četla. Budu stále vzpomínat....

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel dobří lidé odcházejí ...

    OdpovědětVymazat
  3. Renato, je mi to moc líto. Byla jedna z prvních, kdo mi v začátku blogování napsala komentář a pak už byla mojí pravidelnou návštěvnicí. I já jsem moc ráda chodila na její blog ...

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to veľmi ľúto. Poznali sme sa len cez naše blogy, ale z jej písania bola cítiť ľudskosť. Nech odpočíva v pokoji!

    OdpovědětVymazat
  5. Libušku jsem znala z blogu roky. Obdivovala jsem její vitalitu a přehled. Je mi to moc líto...

    OdpovědětVymazat
  6. Tetkapernikarka
    Je mi to moc líto 😟🖤

    OdpovědětVymazat
  7. Také byla pro mě mezi prvními návštěvnicemi mého blogu, potkala jsem se s ní i osobně. Moc milá, optimistická a milující žena. Škoda že poslední roky měla tolik trápení, ale doufala jsem... Čest její památce a vítám, že její blog zůstane zachovaný

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, když jsem v úterý četla "Poslední příspěvek", který na Ježurčin blog vložila vnučka Lada, tekly mi slzy. Patřila k těm prvním, se kterými jsem před třinácti lety navázala kontakt na blogu. Psaly jsme si i mimo blog a pokaždé jí potěšilo, když jsem jí poslala fotografii ježka. Milovala život, svojí rodinu a měla pro každého vlídné slovo.
    V mých vzpomínkách zůstane.

    OdpovědětVymazat
  9. Před rokem Růženka a teď Ježurka... Je mi to moc líto ❤.

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi smutná zpráva. Navzájem jsme se na své blogy zatoulali jen občas, ale vím, že to byla velmi optimistická, pozitivní a vitální žena.

    OdpovědětVymazat
  11. Fukcarinka - stále nemohu uvěřit, že Libuška už nic na blog nenapíše.🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  12. Je to velmi smutné, Libuška - Ježurka zůstává v našich srdcích ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤