pátek 17. listopadu 2023

Knižní abeceda - vyhlášení výsledků

 Moji milí čtenáři, soutěžící či hlasující v Knižní abecedě i náhodní kolemjdoucí, všechny vás vítám v tom úplně posledním, finálovém díle knižní abecedy. Dnes se tedy dozvíte, jak to celé dopadlo. 

Soutěž jsem pro všechny milovníky knih otevřela už  7. 7. 2022. 

Celkem jste mohli soutěžit ve 22 dílech.

Všechny díly si můžete prohlédnout kliknutím na ikonku sovičky. Jsou zde celé díly i seznam všech soutěžních i nesoutěžních knih. 



A teď už se pojďme podívat, jak dopadlo poslední hlasování. Musím opět všem poděkovat, svými hlasy jste opravdu nešetřili.


Některá písmenka je opravdu těžké najít v názvu knížky  nebo v příjmení autora. Alena - Signora   se to povedlo hned dvakrát, smekám...




Tak a celkový počet bodů v tabulce?


Vítězem se tedy  jednoznačně stává

s neuvěřitelnými 253 body

Alena - Signora

Blahopřeji, je to skvělé, kolik knih jsi nám Alenko nabídla.
V emailu už máš diplom


Na druhém místě 
se umístila
s nádhernými 108 body
Helena - B
Také moc blahopřeji
a stejně jako Alenka, máš v emailu diplom


A třetí místo
obsadila 
se 44 body
Jitka Š. - Sbírka mých knih
Opět posílám diplom 
a také moc blahopřeji



Hanka - Otavínka

Iva - Anawi

Marta - Fukčarinka

Děvčata, vám také moc děkuji za účast
a posílám diplomy.
Jste všechny skvělé.
Bylo mi potěšením tuhle soutěž připravovat.
Mějte se všichni moc hezky 












12 komentářů:

  1. Velká gratulace Alence,🍀.Renat r poděkování za tento velký počin 👍tipy na knihy jsou pestré. Nám všem pohodové chvíle s knihou 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko to je hezký projekt a vůbec ten nápad ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace všem oceněným. Tentokrát jsem tento vlak zmeškal a naskočit za jízdy už se mi nepodařilo :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych poděkovala Renatce za to, že věnovala svůj čas tomuto projektu.🌹👍📖 Pro mně knihomola to byla živá voda. Ráda v ní plavu, mám knihy všude a mohla bych směle konkurovat některé z veřejných knihoven.
    Také srdečně blahopřeji dalším oceněným.
    A moc děkuji za gratulace

    OdpovědětVymazat
  5. Já děkuji Renatce za dobrý nápad a hlavně za čas, který věnovala této soutěži. Už jsme si ti pověděly nedávno na setkání Ženského klubu. Děkuji také za pěknou cenu, která mi dnes přišla poštou. Samozřejmě gratuluji i ostatním soutěžícím.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám moc děkuji za milá slova. Bavilo mě to. Jsem ráda, že se mi povedlo udělat alespoň několik malých radostí. Knihy a písničky, to jsem prostě já, s tím už nic nenadělám...

    OdpovědětVymazat
  7. Fukčarinka - Renatko, nakukuji, kde nic tu nic nového a tak aspoň zde zanechám pro Tebe a všechny kolem přání.Přeji Tobě a všem kolem Tebe v soukromém i profesním životě zdraví, pohodu a štěstí. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Tetkapernikarka
    Tematikou, preji pěkný a zdravý rok 2024 😊🍀🩷🥂 Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Tetkapernikarka
    Čtu po sobě pozdě 🤦‍♀️😄 má být Renatko…

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám všem za milá slova. Tenhle projekt mě neskutečné bavil. Ale přiznávám, bylo to taky hodně náročné. Jsem ráda, že se povedl. Ještě jednou díky

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤