pondělí 3. června 2024

Dárek od dětí - Benátky - 3. den - podvečerní procházka

 Pojďme se ještě naposledy projít Benátkami. 

Je poslední večer našeho krátkého pobytu zde a my jsme se šli prostě rozloučit. 

Není třeba slov, stačí se dívat...

















Byly to krásné tři dny plné procházek a poznávání.
Ráda bych se sem ještě někdy vrátila...











7 komentářů:

  1. Opravdu stačí se na fotky jen dívat. Měli jste opravdu krásné tři dny !
    Hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rozloučení po italsku. Špagety, pizza a zmrzlina 😀 Fotky jsou moc pěkné, v Benátkách jsem nebyla, ani v těch nad Jizerou, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nebyla v těch nad Jizerou, jsem ostuda:⁠-⁠):⁠-⁠):⁠-⁠)

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, Renátko. Ráda věřím, že jste si to užili.
    Hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tam budu muset jednou zajet. Kolem jsem projížděl a proplouval několikrát do/z Řecka a centrum jsem sledoval z trajektu, ale to samozřejmě není ani zdaleka ono :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to byly dny,na které budete vzpomínat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤