úterý 27. listopadu 2018

Pavouček pro štěstí

Datum kamarádových narozenin se kvapem blížilo. No a mě pořád v hlavě vrtalo, co mu jenom dám. Obligátní flaška a bonboška mi přišly hodně obehráté a nudné. Tak jsem přemýšlela a přemýšlela a pořád nic. Žádný nápad. Mozkové závity se mi málem zavařily. Pak mě to naštěstí trklo. On má rád pavouky. Svoji tarantuli dokonce pojmenoval Alžběta. Tak se pokusím jednu takovou Bětušku poskládat z papíru.


 
Našla jsem si na YouTube návod a začala skládat.
Jenže pavouk byl hodně velký.
Zmenšila jsem velikost základního dílečku. 




Šlo to hodně pomalu. 
Občas to vlastně nešlo vůbec.
Pomáhala jsem si malým peánkem.



...myslím, že se povedl.



No a tady je Bětulinka v životní velikosti.
Kámoš z ní měl radost.
Nemohl uvěřit, že je z papíru.


Mějte se hezky. Vaše tvořivá Chudobka1970



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤