úterý 8. ledna 2019

Litovel Free Jízda poprvé.

Měla jsem těsně před nástupem do práce po dlouhodobé neschopence.
Cítila jsem se dobře.
Jezdili jsme na krátké projížďky na kolech.
Tak proč to nezkusit.
Akce se jmenovala Litovel Free Jízda.
Jejíé součástí je každoročně i malý hudební festival.
Manžel tenhle cyklistický závod absolvoval už několikrát.
Vzali jsme kola do auta jeli do Litovle...

Vlastně je to závod o ceny.
Startovné se zde neplatí.
Trasa pro kola je 30 km Litovelským Pomoravím,
jede se po silnici i polňačkách.
Skoro pořád po rovince.


Jedno číslo je manželovo a druhé moje.


Lážo - plážo čekání na hromadný start.


Kluci to pojali po svém: Tour de beer


Že nás tam ale bylo.
Celkem se na strat postavilo 371 jezdců na kole,
23 koloběžkářů,
69 týmů, celkem tedy 600 aktivních jezdců.
Trochu jsem měla z toho hdromadného startu strach, ale zbytečně.
Byla to docela sranda. Někteří se navzájem poštěli. A těch legračních hlášek...




Z našeho času je vidět, že to byla opravdu pohodová jízda.
Jeli jsme hodinu a 38 minut.
Celkem v jednotlivcích nás dohromady jelo 371 + 6 neprojelo cílem.
Umístění ušlo. Já 342 a muž galantně 343.
Mezi ženami jsem byla 75. z 83.
Manžel 245. z 261.

Bylo to bezva.
Přemýšlím, jestli letos nepojedeme znovu.






30 komentářů:

  1. Jste akční, ale k mládí to patří.

    OdpovědětVymazat
  2. No, smekám...
    A nejen proto, že se na kole bojím.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že jste nebyli mezi těmi 6 ...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Kolo mě baví a bojím se jenom strmých sjezdů   

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Až mi občas připadá, že té akce je trošku moc   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: No, ale moc  daleko od nich jsme taky nebyli

    OdpovědětVymazat
  7. Však nejde o umístění , já bych třeba nejela vůbec

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nevím, ale tuším, že jsi provětrávací cyklistický člověk. A mlaďocha je potřeba vyvětrat

    OdpovědětVymazat
  9. Smekám, padla bych ve druhé zatáčce .

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Nám teda rozhodně nešlo o umístění. Jelo se krásnou přírodou zak, aby na nás nemuseli v cíli čekat

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Nejspíš tušíš naprosto přesně

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Nepadla Jani, je to celé po rovince

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrá aktivita! Ta rovinka je příjemná, to bych možná taky dal .

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi takový borec, skláním.
    Z tebe sála nadšení a jdeš do toho srdcem, kéž by takhle myslel a cítil třeba jen každý druhý, bylo by na světě daleko krásněji

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Myslím, že bys to dal úplně bez problému

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Simčo, já měla nejdřív strach, jestli to ujedu a pak, až jsme vyjeli, mě to fakt chytlo. Bavilo mě předjíždění. Myslím, že jsme ujeli dvěma nebo třem malým skupinkám. Počasí nám vyšlo, tak proč si to nevychutnat...

    OdpovědětVymazat
  17. Renatko, máš můj obdiv. Já totiž neumím na kole jezdit, můj muž se o to na začátku našeho manželství snažil, ale marně.   

    OdpovědětVymazat
  18. Reny, pokud budeš v pohodě, tak určitě jeď!!!   

    OdpovědětVymazat
  19. Jet na kole Litovelským Pomoravím je určitě báječný zážitek.
    Věřím tomu, že pojedete znovu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tož dobre... Ach to přepisovani..

    OdpovědětVymazat
  21. Tož do Re a Litovelske Pomoraví je oblast, kterou bych někdy rád navštívil.

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Každý nemůže umět všechno, máš jiné přednosti

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi dobrá! Já už na kole nebyla, ani nepamatuji (nemám už kolo). A kdyby, tak bych jela jen rekreačně.

    OdpovědětVymazat
  24. [28]: Tam se jelo "jako" závodně, ale ta moje jízda byla skoro rekreační...     

    OdpovědětVymazat
  25. Já tedy před jízdou, takovou dlouhou jízdou na kole - smekám. Já na kole nikdy moc nejezdila, nešlo mi to a ty jsi fakt dobrá. Děláš něco pro zdraví a taky se přitom pobavíš. Dobrá kombinace.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤