pondělí 15. dubna 2019

Ženský klub opět v Kojetíně

Tak jsme se zase srazili a opět v Kojetíně.
Už několik let není sraz Ženského klubu čistě ženská záležitost.
Někteří chlapi jezdí jako řidiči svých protějšků a někteří dokonce vyrábějí skvělé ousky.
Třeba jako Sylvyin muž:
Nechala jsem tam původní zvuk.



A tady je video z fotek.
Myslím, že naše srazy nejsou jen o prodeji výrobků,
jsou to setkání starých známých.
Těšíme se na sebe jako malé holky.


22 komentářů:

  1. Renatko, jste správná parta šikovných děvčat a nemůžu zapomenout i na pány. Moc se mi líbí strojek s postavičkou a pak všechny vaše výrobky. Některé techniky neznám a neumím, a proto se ráda pokochám hezkými věcmi.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to celé představila, tohle ty opravdu umíš. A u toho prvního videa musím pochválit ten nápad, nechat tam původní zvuk. Máš to jak redaktorka v televizi    , ale fakt, je to inspirace pro další akce. Hudba je sice hezká, ale zachycení atomosféry to celé umocní. Výrobky krásné, jako vždy, těžko vybrat, ale já bych asi vybrala ten obháčkovaný kyblíček . Proč? Velikonoce jsou jen pár dní a kyblík může sloužit po celý rok a ty kapsy na boku jsou origoš.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné výrobky a určitě milé setkání.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty háčkované postavičky nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  5. ...a Hedvíček, slávny kojeínsk rodák, tam nebol?

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jsi to dění prezentovala.Děkuji za celý klub.

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy, ten košík je! už jsem viděla háčkované kde co, ale tohle nikdy.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastické nápady a neskutečně šikovné ruce, paráda

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Kyblíček vede, taky se mi moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Nebyl. Musela jsem si ho vygooglit, jsem to ale ostuda...   

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: jednu dobu to byl velký hit v háčkovacích skupinkách

    OdpovědětVymazat
  12. Miroslav Skopal16. dubna 2019 v 23:14

    Tohle se v dnešní době vidí opravdu málo... Vážně jsou ty hračky moc pěkné. Plést ani háčkovat sice neumím a učit se to nebudu, ale moje máma celý život pletla a háčkovala, takže zkušenost s tímhle oborem mám. A vytvořit něco krásného vlastníma rukama, to je k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
  13. Fandím vám, děvčata, spousta barev, pohoda a takhle přesně to má být.
    Lidé se mají potkávat z radosti

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Hlavně ta pohodička Simi, to je prostě balzám na duši

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda! Setkání je spíše o lidech. Vyrábět bych asi moc neuměla, není to má parketa, ale ráda poglábosím se známými.

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Klábosení je hooodně důležité. Vlastně asi nejdůležitější

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤