čtvrtek 16. května 2019

Na obláčku

Před rokem touhle dobou jsem se začala vyhrabávat z nemoci. Končilo mi ozařování a já pomaličku začínala normálně žít.
Začala jsem uvažovat o tom, kdy nastoupím zpět do práce.
Začala jsem uvažovat o tom, jestli se vrátím zpět na dialýzu nebo budu hledat jiné oddělení.
Začalo období rekonvalescence.
První krátká vyjížďka na kole s kamrádkou dopadla neslavně. Musely jsme zamýšlený cíl poněkud zkrátit a přesunout se k nedalekému občerstvení.
Postupně jsem se dostávala do své původní verze.
Došla jsem k rozhodnutí, že když jsem zvládla projít touhle pekelnou zkoškou, zvládnu i odchod z dialýzy. Už skoro rok pracuji na urologii a je to bezva. O tom, že začátky nikdy nejsou lehké psát asi nemusím...
Chodila jsem po třech měsících na onkologické kontroly. Minule mi změnily paní doktorku. Není sice samý úsměv, jako ta minulá, ale aspoň mě fyzicky prohlídne. Klidně si můžu zavolat na výsledky odběrů krve, jí to nevadí. Když jsem se zeptala n nějaké kontrolní CT vyšetření, řekla, že kromě mamografu a SONA prsu se jiné vyšetření u mého typu rakoviny nedělá. Ale pokud bych měla potřebu, můžeme se domluvit. Prodloužila mi kontroly na šest měsíců.
Včera jsem měla denní službu na IMP, něco jako malá JIPka. Přišla sanitárka s kytičkou na halence. 15. května je totiž kytičkový den. Smutnila jsem za květinku. Když za chvilku přišla znovu, měla na dlani květinku a chtěla po mě 20 peněz. Hned jsem se rozzářila jako sluníčko...



Je bezva vznášet se na obláčku.


17 komentářů:

  1. Renčo, je dobře, že jsi našla práci, která Tě těší. Myslím, že i to je důležité v období po nemoci. Přeji Ti hodně zdraví a ať se intervaly kontrol i nadále prodlužují.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje lékařka říká, že každá nemoc souvisí se stavem duše. Někdy víc, někdy míň. Držím ti palce, abys byla stále v pohodě, aby tě bavila práce, kterou sis vybrala a byla zejména v psychické pohodě. Co na tom, že se doktorka neusmívá. Důležité je tvoje zdraví a já ti moc a moc přeju, aby to vydrželo.   

    OdpovědětVymazat
  3. Líp, než Alenka, bych to nenapsala.
    Že nemoci souvisí se stavem duše jsem si vyzkoušela na vlastní kůži. Po nervovém kolapsu, jsem začala sbírat nemoci jak motýli. Už mám slušnou sbírku.   

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce... A i když je to jiné, jste alespoň v příbuzné oboru

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Já si to přeju taky a moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To je mi líto. Netoužím mít podobnou sbírku...   

    OdpovědětVymazat
  7. Ať se doktorka mračí, hlavně, že jsou výsledky v pořádku, to je důležité. S tou prací jsi také udělala dobře, držím palce, ať se daří i nadále     

    OdpovědětVymazat
  8. Vlastně každé tvé slovo mám znásobené dvakrát, přesně vím, kudy jsi šla. / ozářky jsou právě v polovině /
    Dovolím si jen jedno, popřeji ti pevné zdraví. Vím, že už nikdy nebudeš klidně běhat, vždy visí ve vzduchu veliký vykřičník, ale ty jsi se vydala cestou vstříc krásnému životu. Renčo, od srdce

    OdpovědětVymazat
  9. Reni, měla jsi hodně náročný rok, hlavně, co se týče zdraví, to je přednější, ale všechno jsi zvládla a to tě určitě posílilo dál, tak ti přeji dobré zdraví a úspěch a spokojenost v práci.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Dekuji ti Simi za podporu. Tehdy i teď. Moc

    OdpovědětVymazat
  11. Je zajímavé pozorovat, jak problémy a těžkosti přivedou lidi k tvůrčí činnosti. Máš můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  12. Hlavně, ať to takhle vydrží napořád .
    Já včera žádného květinkáře nepotkala, škoda, no .

    OdpovědětVymazat
  13. Renátko, já věřím, že už bude jenom dobře, protože MUSÍ. Ty se jen tak nedáš, moc Ti držím pěsti, abys už měla jen samé štěstí. Ať Ti vše vychází tak, jak si přeji. To Ti přeji z celého srdíčka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤