neděle 12. května 2019

Jehelníček

Jednou jsem si tak povídala se svou švagrovou po telefonu. Kecaly jsme o všem a o ničem, jak už to my ženský dokážeme. Ona se mezi řečí zmínila o tom, že by potřebovala pro svou kolegyni, jako doplněk k dárku, nějaký hezký jehelníček. Po asi hodinovém hovoru jsem vlezla na net a hledala. 
Myslím, že jsem i našla. Přízi nebylo nutné kupovat. Stačilo si vybrat ze zbytků. Jeden den mi pod rukama vyrostl hrneček, druhý den odpadla z háčku hladinka čaje i se sáčkem. Stačilo to všechno sešít a bylo hotovo. Když jsem za pár dnů šla se švagrovou na kávičku, vůbec neměla potuchy o tom, co si to nesu v kabelce....

Tak tohle je on, můj první háčkovaný jehelníček.
Švagrové se moc líbil



Dala jsem fotku na FB.
126 shlédnutí mi udělalo velkou radost.



Během pár dnů jsem začala háčkovat další,
protože je nutně potřebovali další a další lidičky :-)


Mějte se krásně,
 Vaše Chudobka

4 komentáře:

  1. Ten v plánu uháčkovat pro snachu. Ten tvůj je moc pěkný.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, úplně náhodou....nemáš návod? Ráda jej koupím,nebo alespoň radu,jak na to....předpokládám,že začátek jako na košík, ale pak dál? výplň je z čeho? a jak jsi skompletovala? Budu ti moc vděčná za pomoc. Renata

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤