úterý 19. května 2020

Jen tak pro radost

Dnes mi přišel balíček. Pošťačka prý na mě zvonila 2x. A já si poprvé myslela, že blbne mixér. Šlehaly se v něm bilky na můj dnešní oběd. Sladkou rýži. Budu ji mít i zitra do práce. Už jsem ji nepekla víc než rok. Jsem zvědavá, jak se mi povede. Voní to tu úplně božsky.
Ale zpět k balíčku. Rozvazovat provázek jsem vydržela jen chvilku. Pak musel dolů, se sukem nebo bez něj...
Proklikem na tuto fotku se dostanete na blog,
jehož majitelka mi udělala velkou radost.
Jani, ty víš jak rozjasnit den


A to je ten dáreček jen tak pro radost.
Janča mi uháčkovala nádhernou sovičku
a všila ji na polštářkový povlak.
Je to moc krásné,
nádherná ukázka ruční práce.


Jana ví, že sovičky já ráda.
Ráda je i dávám, třeba jako od Ježíška...
Tuhle deku jsem dala synovi a on ji jako pořád zapomíná doma.


Tak a tady bude mít ta krásná sova bílá své útočiště.
Mezi polštářky obou synů.
Jani, ještě jednou ti moc děkuji.
Tvůj nečekaný dáreček jen tak pro radost
mi roztáhl pusu od ucha k uchu.
Mám z něj obrovskou radost.




30 komentářů:

  1. Super , taková malá a zároveň velká   maličkost určitě udělala velkou radost

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera Verím, že sovička Vám urobila veľkú radosť

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Udělala velikou radost. Vůbec jsem to nečekala

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ano, jsem velice mile překvapená

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sovička, takový dárek udělá velkou radost. Janky blog znám a vím, že je moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Máš pravdu, je neskutečně šikovná

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak krásný, když si dokáží lidi dělat radost jenom tak!

    OdpovědětVymazat
  8. Reny, jsem moc ráda, že jsem ti mohla udělat radost, a že se sovička líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Renátko, krásný dátek. 👍👍👍 Je to vlastně dárek 2v1 - srdíčko a současně sovička, které miluješ.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný počin od Janky, na její blog také chodím. Je to krásně provedené i vymyšlené. Já jsem včera také dostala balík, ale ten jsem si objednala (boty), abychom po té karanténě zase běhali jak srnky.

    OdpovědětVymazat
  11. Renčo, tak to je krásné překvapení. Věřím, že udělalo radost a to je v této době obzvlášť třeba.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Jani, moje radost byla tak velká, že jsem se o ni ráda podělila s ostatními. Udělala jsi mi nádherný den. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Hani, já se v tu chvíli cítila jako královna

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Janča mi udělala velikou radost

    OdpovědětVymazat
  15. Takové nečekané dárky udělají velkou radost a zahřejí duši.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Ani se nedivím, že jsi měla Renatko radost.

    OdpovědětVymazat
  17. Věřím, že jsi měla velkou radost. Sovička je krásná a dělaná s láskou, to musí potěšit   

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: No, já se divila velice, netusimz, cimt jsem si to zasloužila. Radost je veliká

    OdpovědětVymazat
  19. To hje krásné, udělat si radost jen tak, to je dvojnásobná radost.

    OdpovědětVymazat
  20. Reni, viděla jsem u Janky na blogu háčkovaný šátek od tebe , ten tedy je... Jsi machr.

    OdpovědětVymazat
  21. [26]: Nějak mě to chytlo za srdíčko, ty šátky a udělat Janči radost, to bylo prostě špica     

    OdpovědětVymazat
  22. [28]:No, Reni, a teď jsem přišla na to, že před deseti dny jsi měla to krásné životní jubileum    . Jistě sis to oslavila k plné spokojenosti a já Ti ze srdce přeji jen to nejlepší v životě, hlavně však dobré zdraví, hodně rodinné pohody a štěstí. Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: Hani děkuji moc, dávám dokupy fotky a bude článeček

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤