pondělí 1. července 2024

Šátky Flower valley

 A jsem zpět u háčkování. Je to nedílná součást mého já. Když jsem poprvé uviděla šátky, moc mě nenadchly. Nejspíš to bylo tím, že autorka neměla šťastnou ruku při výběru vzorů, tedy aspoň podle mého vkusu. Ale pak jsem narazila na vzory mému oku lahodící a prostě je musela zkusit. A bylo to, Šátky jsou moje srdcovka

Tenhle vzor je od polské autorky šátků SisLove.
Moc se mi libila ta barevná kombinace.

A povedlo se mi najít hodně podobné klubko

Háčkovalo se mi skvěle.
Bavilo mě to.
Jak šly barvy, docela to přibývalo.



A myslím si, že se podařil.
Dostala ho sanitárka z našeho oddělení, když šla do důchodu.



Modrá verze flower valley.
Barvy byly na přání.
Je pěkný, ale ta předchozí. 
barevná varianta 
je mi bližší 



Nicméně bavilo mě to.



Tak to byl další kousek 
z mého háčkovacího světa 
Co vy na něj?








9 komentářů:

  1. Renátko jsi šikovná, tvoje šátky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné šátky,moc se mi líbí kombinování barev.Háčkování patří také k mým koníčkům a pár šátků jsem už uháčkovala a když vidím zase tu krásu,už skoro beru háček do ruky.
    Hezký dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné skoro...šup šup šup (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)

      Vymazat
  3. Renato, oba šátky jsou moc pěkné, já bych dala přednost modré variantě. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné, já jsem dělala 2 šátky podle LeCrochetMonique, ale tyhle jsou mnohem hezčí.Jen s tou přízí je u nás problém.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤