pondělí 12. listopadu 2018

Výstava v Kojetíně

Po výstavě v Českém Těšíně - Sibici jsem se docela těšila na výstavu našeho Ženského klubu v Kojetíně. Ale bohužel se opět pár lidiček omluvilo, že jim do toho něco vlezlo... Nechci nikomu lézt do svědomí, ale termín téhle výstavy byl dojednán několik měsíců dopředu.
Organizace se opět ujala Květa. Její doménou jsou háčkované hračky. A že to opravdu umí, se můžete přesvědčit zde a zde. Nebo na stránkách Ženského klubu.
Samozřejmě přijela i naše milá paní vedoucí, Jitka. Dovezla nám výborný jablečný štrůdl.
Aby se to nepletlo, tak ještě přijela další Jitka. Tahleta druhá Jitka, se věnuje hlavně panenkám :-) Má je jako ze žurnálu.
Janča, to je náš všeuměl. Mrkněte se na její stránky. Na co chytne, to se jí daří.
Nesmím zapomenout na Maryšku. Ma její přáníčka z obalů na čajové sáčky a na její voňavá, ručně šitá srdíčka. Podívejte se ve videu.
No a ještě Sylva. Senzačně to umí s papírem. 3D origami a quilling. To jsou její královské disciplíny. Trumfne ji snad jenom její tvořivý manžel :-) Jsou bezva tým.
Letos jsem si dala zákaz. Už žádnou další novou kabelku od Stáni. Horko těžko jsem odolávala. Ty její kabelky jsou totiž parádní.

Dost povídání, pusťte si video a kochejte se tím, co nás neskutečně baví.
Video ze setkání v Kojetíně i s odkazem, kdyby náhodou....

22 komentářů:

  1. Renatko, video se mi moc líbí. Všechny jste moc šikovné. Některá děvčata znám z jejich blogů, obě Jitky, Janku a tebe. Přeji ti krásné chvilky při tvoření.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný, budu se opakovat, jste prostě šikulky :).

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera! Zlaté české ručičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn,že vás to baví , jste šikovný nebo spíš šikovné

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím co mám obdivovat prvně. Jste šikulky!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Je bezva vidět se s holkama z blogu naživo

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to kousek a nikdo mě nepozval. Vy jste teda ale!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak k tomu není co dodat. Prostě: NÁDHERA!

    OdpovědětVymazat
  9. Jste všechny šikulky!
    Video se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Reny, klobouk smekám. Nádherně jsi to "zaprezentovala".Super video!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Video jsem si prohlédla a musím říct, že jste holky hodně šikovné. Renatko a Tvoje zdokumentování výstavy nemá chybu     

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤