čtvrtek 9. května 2019

MDŽ po našem

V každé normální rodině se 8. března slaví MDŽ. Jen v té naší ne. Manžel tenhle svátek prostě neuznává, stejně jako Den matek nebo Valentýna. On, pán tvorstva, má totiž na MDŽ narozeniny...Tentokrát byli doma oba synové i se sličnými slečnami, tak se slavilo. A protože já jsem s vařením na štíru, nechali jsme si navařit.
Na Hamburgerech ujíždí jedna slečna.
Tenhle vypadá velice dobře.

Synova krkovička a synova svíčková
Víc se mi nafotit nepodařilo :-)


Já si dala po obědě mátový čajíček


Útratu v restauraci platil nakonec manžel. Kartou. Nechal jim tam slušné dýško, protože nám všem moc chutnalo. Hned po platbě mu na mobil přišlo oznámení o platbě. V dolarech, s převodem na naši měnu. Dělalo to o pár desítek korun víc, než bylo na displeji terminálu v českých korunách. V restauraci to řešit nemohli nebo nechtěli, tak si schoval účtenku a šel ve všední den do banky. Na netu si mezitím zjistil, že majitel je cizinec. Proto ta platba v dolarech. Dost se naběhal, než mu rozdíl v ceně vrátili zpět na účet. Jedno je však jisté, v téhle restauraci mě hned tak nikdo neuvidí....

Po obědě jsme jeli společně za babičkou.
Večer jsme šli pěšky do naší oblíbené hospůdky U Dudka
Já si dala kuřecí prsíčka s opečenými brambory a sladkou čili omáčkou.
Tohle jídlo tam prostě miluju.

My holky jsme pili růžové vínečko, chlapi rumíček.


A tady je můj dárek pro manžela.
Tričko přišlo ze zahraničí jen jediný den před oslavou.
Ale měl z něj radost.





28 komentářů:

  1. Chudoběnko, taky si nechám navařit, když je nějaká příležitost. Člověk si může vybrat a nemýt nádobí, což by mu jeho slavnostní pocit trochu kazilo. Vypadá to chutně!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je to bezva, že? Přišli jsme, najedli se, napili a s plnými břichy odešli...a o tu práci kolem, ať se taky jednou postará někdo jiný     

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že jste si všichni pochutnali a hezky oslavili narozeniny tvého muže.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Pochutnali jsme si naprosto dokonale. Oslava se vydařila, co si přát víc...

    OdpovědětVymazat
  5. Sejít se všichni v jeden den, tak to se nám podařilo naposledy, když jsme se stěhovali a děti nám přišly  na pomoc.
    Můj muž neuznává nahlas MDŽ i Valentýna, ale vždy mám kytičku doma na stole   
    No, jo chlapi   
    Určitě jste měli moc hezký a vydařený den.

    OdpovědětVymazat
  6. Renátko, i když bylo jídlo vynikající, ta tečka v podobě platby v dolarech nebyla příjemná. Asi bych už také víckrát podnik nenavštívila.
    U nás se také neslaví MDŽ a ani Valentýn. Ovšem Svátek matek ano, ten už se v této rodině slavil za "komančů", tchán ho uznával, na rozdíl od MDŽ. My v té tradici pokračujeme, včetně našich dospělých potomků.

    OdpovědětVymazat
  7. Platba v dolarech by mě taky rozhodila, je mi divné, že to vůbec takhle jde Oslavu jste si jinak užili, a to je dobře   

    OdpovědětVymazat
  8. Trochu nechápu tu platbu v dolarech. To se obsluhující přepsal? Hlavně, že se to vyřešilo.
    Nemám MDŽ ráda. Mám den předtím narozeniny a vždy se to svezlo s tímto svátkem.
    K smrti jsem nenáviděla schůze k tomuto svátku. Dostaly jsme utěrky nebo skleničky, zákusek a kafe. Chlapi se opili a bylo vymalováno.
    Jako holka jsem mámě kupovala k MDŽ kytičku. Den matek jsem dřív neznala, u nás se neslavil.
    Od dcery dostávám kytičku a přání. Já jí také popřeju, protože už je dokonce dvojnásobnou babičkou a na podzim bude čtyřnásobnou. Tím pádem já 4x prababičkou.   
    Přeji Ti hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ti řeknu, že ta sekaná s bramborovou kaší, co jsem dnes měla k obědu, je úplná nicka proti tomu tvému prsíčku s brambory!

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Tak to můj muž tyhle svátky neuznává ani potichu     

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Svátek Matek jsem si nusela vydobýt se syny sama, muž se ani nesnažil je to naučit...

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Užili jsme si to parádně. On ten majitel má nějaký mezinárodní účet a prý se to v té restauraci občas stane, že platba naskočí v cizí měně...

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Jani, sekanou s kaší já miluju

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Tak to babičkovství je nádherné. Už se těším, až si ho budu taky užívat. Snad se ho dožiju     

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Ty nemáš ráda dobré jídlo?         

    OdpovědětVymazat
  16. pribehynaivniblondyny10. května 2019 v 0:31

    Paráda. Dostatečně vše nejlepší legendě 😂👍🏻😉

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno nejlepší k naroznínám. Že zdravím manžela. Jsem rád,že nejsem jediný, kdo MDŽ, Valentýna a podobné výmysly nemá rád. To s tím placením je dobrá vychytávka, zdá se, že si majitel tímto způsobem přijde na pěkné peníze. A ten nápad se smajlíky místo obličejů nemá chybu. Děkuji za tvé komentáře na mém blogu. Kdyby jsi měla zájem kouknout, trochu jsem text té poslední písničky překopal, protože se mi nelíbil.http://denikkocouramodroocka.blog.cz/1905/revival-queen-love-of-my-life To jen pro doplnění. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  18. Taky občas chodíme slavit do restaurace, ale ne pořád, to by se asi moc prodražilo, i když je to fajn bez práce a každý si dá, co má rád nebo na čo má chuť.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky nemám rád svátky všeho druhu, snad s čestnou výjimkou Vánoc. Určitě to pro mě není důvod k nějakému slavení, i když příjemným večerům (a večeřím) se rozhodně nevyhýbám .

    OdpovědětVymazat
  20. A pánu tvorstva to triko skvěle sedí a sluší   

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Jsi borec, otextovat Queeny, to chce notnou dávku odvahy a tobě se to povedlo

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Tak to my si to užíváme. Nejvíc s těmi, co máme nejraděj     

    OdpovědětVymazat
  23. [19]: Jsem ráda, že jsme tam byli všichni dohromady. Situace se totiž mění každým okamžikem, co se jednoho syna týká   

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Že jo? Má ho rád, nosí ho docela často

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrůtky jsou lákavé, rodinná oslava také. karto jsem v takovém zařízení zatím neplatila, mám z něj trochu obavy.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: My platíme kartou v restauraci normálně, ale "tam" mě hned tak nikdo neuvidí...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤