středa 2. září 2020

Bowling

Kamarádka mi nabádla, jestli nechci na bowling do Olomouce. Měla jsem sice po noční a druhý den mě čekala denní, navíc sobotní, což je pořádný "záhul", ale proč se trochu nepobavit, že? Kývla jsem, že ano, jedu. 

 

První zastávka byla občerstvovací, rum chutnal výtečně.





Bowling byl zamluvený v Šantovce Olomouc. 

Hned při vstupu mě oslnily poháry.

Vzpomněla jsem si na Ježurku a jejího sny a vnuka.

Mám takový pocit, že hráli i zde.




Stylové hodiny z kuželek.



A tady jsou naše výsledky.

Jsou z dálky, ale to nevadí, ta moje nízká čísla to unesou....



Kamarádka to umí, šlo jí to jako po drátku.

Měla jediného soupeře, svého muže.




A tady to máme hezky po kupě.

Jsem druhá, ale od konce :-)




Výsledková listina.

Stále jsem druhá od konce.

Ale náramně jsem si to užila.

Jedno prvenství si nedám vzít...žlábky byly moje....



A po lítém boji s kuželkama jsme si zasloužili dobré jídlo.

Nebylo dobré, bylo vynikající.

Spaghetti ala carbonara - domácí výroby. 

Vypadá to, že talíř zeje prázdnotou, ale on byl tak obrovský...



Lasagne con ragu napoletano.

Také domácí výroba.

Masíčko uvnitř bylo trhané.



Spaghettie con sarde e pomodorini

Špagety se sardelkami a čerstvými rajčátky.



 Tohle vůbec netuším, ale nejspíš 

Petto di manzo con arancini e puré di cecci

                               hovězí dušené hrudí, rýže carnaroli, šafrán, cizrnové pyré




Gelato e sorbetto del giorno

Prostě zmrzlinka.



Tiramisu.

Moc mi ho nezbylo, nabízela jsem k ochutnání, bylo mňamózní.



Lobster restaurace je humří restaurace.

Humry mají ve velkých akváriích.

Pokud si je zákazník objedná, má jistotu, že jídlo je opravdu čerstvé...


Takhle je to vidět při vstupu do restaurace.




Byl to bezva podvečer a večer.
Bavila jsem se přímo královsky.


31 komentářů:

  1. Renčo, to sis opravdu užila krásný večer, byla by velká škoda nejít. Mořské potvory nemusím, ale těstoviny miluju, to bych si dala určitě ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda těstoviny. A taky mořské potvory nemám v lásce....

      Vymazat
  2. Hezké odreagování od práce. Jak hra, tak jídlo. To vypadá ovšem výborně. :o)
    Renčo, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Na bowlingu jsem nebyla ani nepamatuju, ale už se mi docela stýská, ráda bych tam oslavila narozeniny moje, nebo něčí, to je jedno :D. Jenže u nás najít bowling, kde i dobře vaří, to je peklo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva nápad. V Prostějově jsou hned dva a nejsou tak moc finančně náročné, jako tenhle....

      Vymazat
  4. Na bowling jsme si s loutkohereckou partou občas zajeli. Užili jsme si legrace a dobře se. Taky jsme si dávali něco dobrého k snědku, ovšem to Tvoje nafocené tedy vypadá mnohem lákavěji.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a dobře se bavili. :-)
      ještěže jsem si to po sobě přečetla.

      Vymazat
    2. Na mě je to až moc luxus, ale to pro jednou nezkusit...

      Vymazat
  5. To je moc dobře, že jste se tak pobavili. Bowling mám ráda, i když také se držím spíš u konce :-) Ale o to nejde, jde právě o tu zábavu s kamarády. A v druhém kole jsi se zlepšila .-) A jídlo je prostě mňamka i jen podle fotografií. Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hru jsem si užívala každou minutku, byla to dost sranda.

      Vymazat
  6. Musel to být krásný večer a super odreagování od Tvé náročné práce. Moc Ti to přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá akce. Bowling mám rád a dobré jídlo taky. Humra jsem na rozdíl od spousty jiných potvor ještě nejedl. Ale jednou to přijde :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si jsem téměř na 100% jistá, že humra nechutnám. Ani trošku mě to neláka :-D

      Vymazat
  8. Reny, ty si tedy žiješ na vysoké noze.....Obdivuji různé tvary talířů a i tebe, že to všechno tak hravě zvládáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, byla to taková malá příprava na Francii:-D:-D:-D:-D

      Vymazat
  9. Měla jsi pěkný sportovní i kulinářský zážitek. Já bych také zvolila těstoviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nakonec bylo jedno, co si kdo dal, všem strašně chutnalo

      Vymazat
  10. Špagety domácí výroby, hm... :) To tiramisu vypadá úžasně! Je skvělé že sis hru užila, na výsledcích přece nezáleží... :) Přeji ti pěkný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, byl to bezva večer s bezva lidičkama

      Vymazat
  11. To vypadá, jak pravá italská kuchyně. Bowling rádi hrajeme na oslavách. Zabaví se při něm i děti. Zkoušeli jsme i kuželky a tě mně zoufale nejdou.

    OdpovědětVymazat
  12. Bývám poslední, všechny děti mne pravidelně předběhnou, a proto také volím větší porci zmrzliny :-)
    Příjemnou neděli, nezapomeň, že právě takové dny dělají život krásným, naplněným a radostným.

    OdpovědětVymazat
  13. Renátko, jsi dobrá! Šantovku známe i my s manželem, nejen syn, vnuk a snacha, ale teď jsme tam dlouho nebyli, no jo, korona, jasný. Tam byl na "bedně" často můj vnuk Luky a dokonce i párkrát syn. Snad se tam ještě někdy podíváme, snad tu cestu zvládneme! Díky za reportáž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc hezké prostředí, na mě až moc luxusní. Možná právě proto jsem se bavila královsky:-D :-D :-D

      Vymazat
  14. Na bowlingu jsem byla jen jednou - už hodně dávno během výletu v Brně se školou. Samozřejmě jsem nehrála, jen jsem se dívala u sklenky džusu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dala bych si ty Tvoje špagety a pak zmrzlinku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤