středa 3. června 2015

Před domečkem

Tak se mi letos poprvé po dvou letech podařilo mít hezkou předzahrádku na domečku. Co to znamená mít hezkou? Pro mě to, že se vysazené rostlinky nejen chytly, ale i některé i rozkvetly. Dokonce se mi jednoupodařilo posekat trávník dřív než sousedovi. Syn mě učil vyžínat strunovou sekačkou na benzin okraje trávníku. Něměl to vůbec jednoduché, protože mě se nedařilo startování. Provázek jsem sice vytáhla celý, ale strašně pomalu. Takže "kosa" ležela snad ve všech polohách, než mlaďoch přišel na jednu, ve které jsem měla dost síly i rychlosti k rozběhnutí motorku. Muselo být docela legrační mě pozorovat při práci. S tváří rozesmátou od ucha k uchu, šťastná jako malé dítě, jsem dočišťovala předzahrádku. Pak i zahradu. Bavilo mě to. Za mnou a synem bylo vidět kus udělané práce. Radost se podívat.

Tuhle trvalku jsem koupila na Makču Pikču


Jen nevím, co mi to vlastně vykvetlo :-)


Tyhle kytičky jsem vloni rozesadila z jednoho obrovského trsu.
Vzešly všechny.

To není náš krasavec. On prostě přišel a dělal mi příjemnou společnost.
Maličké macešky kvetou a kvetou a kvetou.
Zblízka se mi to rozmázlo, fotila jsem jen mobilem.

21 komentářů:

  1. Šikula jsi! Zrovna dneska jsme vedli s pětileťákem filozofickou debatu, že jsme v životě naprosto šťastní a že jediné, co by nám chybělo ke štěstí, je malá zahrádka s malinkou chaloupkou . Snad se to jednou povede.

    OdpovědětVymazat
  2. Je radost, když rozkvete, co má! Taky se vždy těším - a to i na pokojovkách!

    OdpovědětVymazat
  3. Renčo a to je přesně důvod, proč jsme na zahradě raději upřednostnili vše na elektriku, abych nemusela čekat při nastartování na chlapa, který to spustí.I odborníci se k tomu přiklonili, že ten benzín je pro ženskou prostě občas problém.
    Kytičky máš moc hezké a přeju Ti krásně strávené chvilky na zahradě a pořádný relax     

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky! :) Mě teda práce na zahrádce nikdy nebavila, to jsem raději šla uvařit nebo vyžehlit prádlo, ale myslím, že až budu mít svůj domeček s vlastní zahrádkou, tak mě to snad chytne

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké kytičky tam máš. Já jen ty za oknem.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já nejsem sama kdo zápolí s se šňůrečkama od startéru?      Vidět za sebou kus práce mě hodně baví Pokouším se zasít semínko této nové radosti i u syna Snad se zadaří

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: I ty kvetoucí za oknem dokáží rozsvítit den

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Dřív jsem taky neměla valné chuti makat na zahradě. Dnes to vidím jinak. Je to potěšení, spousta práce i relax v jednom

    OdpovědětVymazat
  9. Renátko, krásné! Taky mi udělá radost každý rozkvetlý kvítek na mých domácích kytičkách.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné kytičky a některé vůbec neznám, vidím je po prvé...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No to si piš, znám ve svém okolí pouze jednu " superženu ", která to bez problémů umí, jinak mi svorně všichni řeknou, že tento boj je trvalého rázu       

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké kytičky!!! Ta první mi připomíná kociánek     

    OdpovědětVymazat
  13. Tu co jsi rozsazovala se jmenuje Hosta česky Bohyška
    Máš to krásný, taky su na kytičky

    OdpovědětVymazat
  14. Práce na zahrádce mě taky moc těší. Takhle krásně upravené to ale mám málokdy... Ale kvetou mi, kvetou

    OdpovědětVymazat
  15. Hezká předzahrádka. A až se ti všechno postupně rozroste, tak budeš mít radost ještě větší. A z té sekačky si nic nedělej.

    OdpovědětVymazat
  16. krásne kvietky a škoda, že ten krásavec rovnako nie je váš. Hodil by sa ti taký! :) Viem si predstaviť tvoju radosť z kvetiniek, ja mám tiež radosť z toho ak sa mi niečo podarí... je to úžasný pocit vidieť za sebou naozaj dobrú, kvalitnú odmakanú prácu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤