středa 12. dubna 2017

Přečteno v roce 2017

V letošním roce jsem zapojená pouze do jediné knižní výzvy. Stejně jako vloni je to výzva z Databáze knih. Líbí se mi zadání, co mám přečíst. Opět je tu 20 témat. Když rozkliknete odkaz, dostanete se do interaktivní stránky Databáze knih. Jsou zde nápovědy ze stran čtenářů, zapojených do výzvy. Pomoc nabízí i samotná Databáze knih, například rozpisem autorů Pulitzerovy ceny. Vloni se mi díky výzvě povedlo přečíst Ameriku od Kafky nebo Hrozny hněvu od Steinbecka. Letos jsem už zvládla Quo vadis od Sienkiewicze. Tak uvidíme, jak mi to půjde dál...

Kliknutím na obrázek
uvidíte,
jak se mi daří plnit výzvu.


Klikem na tuhle ikonku
se dostanete na všechny moje knihy
přečtené za rok 2017

Nejsem žádná knihomolka, za rok dám kolem 30 knih. Málokdy některou vzdám a odložím. Snažím se prokousat nudným začátkem a vydržet až do konce. Čtení mě prostě baví. Když se mi podaří ponořit se do příběhu, jsem totálně ztracená.
Zapomenu na okolní svět, vypnu část mozku řešící nějaký každodenní problém a vyloženě si užívám čtení. Těším se na každou chvilku strávenou s knihou. Klidně si ráno přivstanu, abych mohla ušetřenou čtvrt nebo půlhodinku číst... Jsem děsná? Možná. Ale tohle to jsme prostě já. Vaše Chudobka.


5 komentářů:

  1. Ale 30 knih za rok už se klidně i knihomolstvím nazvat dá :) Nezdá se to, ale pokud má člověk spoustu jiných věcí na práci, tolik času zase není. Já přečtu tak do 50 knih a této výzvy se také, poprvé, zúčastním. Zatím mám z výzvy přečtených sedm - Sirotčinec slečny Peregrinové, Oběšení psi, Bazar zlých snů, Vlk samotář, Konec hlídky a dvě knihy od Javořické. Chystám se na 1984 - Orwell. Drákulu jsem četla před několika roky, nebyl špatný. Budu držet palce, moc se mi výzva líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky čtu docela dost, ale asi třicítku knížek nedám. Ale zase když se začtu, čtu pořád, přiskakuju i během dne i v noci. Quo Vadis jsem četla jako nejlepší román, horor, psychologii a zamilovaný román. Ani mi tam nevadilo náboženské téma, zato příběh je silný a tlustá kniha se četla v jednom kuse. Takových knih bych přečetla v roce i víc. Jsou takové, čtu prostě ráda a ráda nakukuju, co čteš ty. Přeji ti klid na čtení a pěkné svátky

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem zvědavá, jestli se mi podaří najít čtivou knížku s otázkou v první větě

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Taky mi vůbec nevadilo, že je tam spousta náboženství. Spíš naopak

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Já si vybrala proslavený Mechanický pomeranč :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤