neděle 24. března 2019

Háček, kniha a telka

Skoro všecek volný čas věnuji háčku, knize a prezentaci. Té, v poslední době, dávám asi nejvíc. Příští týden ve čtvrtek budu mít přednášku na Urologickém sympóziu v hotelu Dlouhé Stráně na téma angiosarkom penisu. Upřímně, mám bobky už teď, i když vím, že to nějak zvládnu, jako vždycky. Přednášela jsem zatím všeho všudy třikrát a pokaždé jsem se dopředu klepala a pak to docela ušlo.
Dřív než jindy čtu. Doslova hltám příběhy jeden za druhým. Jako bych měla dohnat nějaký ztracený čas. Nejsou to jen romance. Pouštím se i do thrillerů a kriminálek. Přečetla jsem slavného Sněhuláka od Nesbo. Pro mě tedy nic moc. Moc se s tím babral.
Když háčkuju, dívám se na telku. Netuším, jak jsem toho schopná, ale zvládnu obojí. Je fakt, že si pouštím hlavně přírodopisné filmy a pohádky. Nebo filmy, které jsem už viděla.
Jak už jsem řekla, hodně, skoro pořád, háčkuju. Původně jsem si myslela, že sem vložím proklik na můj druhý blog, ale pak mi došlo, že jsem tam vlastně nic nového nenahrála. Prostě sedím, sleduji film a háčkuji. Kolegyně z práce chtěla pro vnučka spidermama. Návod v turečtině jsem stáhla z pinterestu. Myslím, že se mi nakonec povedl docela hezký pajduláček...
Nejhorší byl ten pavouk, v návodu totiž nebyl...


Pro kamarádčinu mámu dvě kočičky

Z boku je výšivka

Kolega sestřička chtěl pro brášku méďu

Kolegyňka má dvě malé holčky, panenky andělky musely být úplně stejné.

Pro jednu nemocnici v Praze.
Nedoklubko dalo výzvu a já, stejně jako spousta dalších háčkulinek ji s radostí přijala.

Byla jsem zvědavá, jestli ho zvládnu.
Šlo to vcelku hladce.


Ne, to nejsou všechny hračky. Některé jsem dělala víckrát, treba andělky nebo medvídky. Teď mám před dokončením jednorožce. V dubnu máme s Ženským klubem sraz. Pokud pojedu, tak povezu asi jen opičáka. Všechno ostatní je rozdané. Jestli tam budu, záleží na počasí. Pokud bude hezky, tak jedeme Hačky, což je cyklistické otvírání sezóny pro náš region. Pokud bude škaredě, tak se uvidím s holkama ze Ženského klubu v Kojetíně. Včera jsem si jako tréning vyjela na kole Kosíř. Ale o tom až příště.


43 komentářů:

  1. Renatko, máš můj obdiv. Sice také háčkuji, ale nevím, jestli bych Spidermana dala, je úžasný a náš vnouček ho miluje. Budu se muset podívat po návodu. A obdivuji i zvířátka a andělky, ty jsou kouzelné. Háčkovala jsem ji vnučce. Občas u televize pletu a někdy i háčkuji. Teď jsem obháčkovala několik polystyrenových vajíček. Tři půjdou do Pelhřimova a spolu s ostatními ozdobí velikonoční strom.

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, háčkuješ moc krásná zvířátka i andělky a Supermana. Andělky mají dokonce šněrovací botky a kabelku se srdíčky Šimpanz je jako živý. Je vidět, že má dobrou náladu a chce se mu lumpačit
    Měj se hezky a přednáška bude v pohodě,už jsi zkušená lektorka

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Růženko, Spidermana jsem přeložila a návod je kousek od dokončením. Pak ti ho pošlu

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, jsi pilná jako včelka.   Máš to krásné všechno.
    Háčkování mi jde, když se na to dívám, ale při telce bych neudělala ani řetízek.     

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Já vůbec netuším, jak to, že mi to jde i s filem     

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:To budeš moc hodná, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Renátko, máš můj hluboký obdiv. Háčkuju, pletu a vyšívám, ale tohle bych opravdu nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  8. Chudobko, to je fantastický, ty jsi s tím háčkem nasadila neuvěřitelnou laťku! Paráda, smekám!

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, fakt smekám. Občas také něco tvořím, ale tvoje výtvory jsou parádní, jsi opravdu moc šikovná, to bych určitě nedala   

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhernej Spajďák i ostatní výrobky, smekám

    OdpovědětVymazat
  11. Sedmikrásko,
    ty jsi nezmar! A to je tak dobře!

    OdpovědětVymazat
  12. Tož sledovat tělevizi hackovat a do toho ještě třeba vařit to je umění..

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi prostě úžasná.
    Všestranná žena.
    Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  14. Já byl vždycky od mámy obháčkovaný od hlavy až k patě a nesnášel jsem to, ale tvoje výtvory se mi líbí. Super.

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Hned jak ho dokončím, ozvu se ti

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Ale zvládla. My ženský přece zvládneme všechno     

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Jani, to jsi neviděla hračky od Gražyny nebo Květy z Ženského klubu... Anebo jo? Na FB?     

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Ten "maník" mě bavil hodně, možná i proto, že jsem ho za běhu překládala...     

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Asi jsem Doktorečko. Možná je to pud sebezáchovy mezi kontrolama na onko a na interně. Každopádně mě baví ten proces vybírání návodu, utrácení peněz, tvoření a radost při předávání...         

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Je to důkaz, že jsem ženská, ty přece dokážou dělat víc věcí naráz       

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Taky jsem kluky obplétala svetýrky se zvířátky. Nosili je rádi. Teda aspoň to trdili....         

    OdpovědětVymazat
  22. Líbí se mi háčkované figurky. Držím palce na přednášku.
    Také jsem dříve vyšívala nebo háčkovala při televizi, i dlouho do noci, ale pak jsem měla problém se dívat na film bez ručních prací. Rušil mne obraz. Zvykla jsem si hodně na sluch a vnímala jednotlivé hlasy postav, občas jsem mrkla. V kině na thrilleru jsem byla schopná usnout, protože v sále zhasli a já neměla v rukách žádnou ruční práci.

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: Usnout v kině?     
    Je to droga to háčkování, že?     

    OdpovědětVymazat
  24. [30]: já usnu i zubařce na křesle, pokud mi dá lokálni umrtvení a provádí nějaký delší zákrok. Tedy je to s nadsázkou, ale jak nemám v ruce nějakou práci, tak se mi zavírají oči. Droga to je určitě. Člověk má v hlavě nápad a tak pracuj, je zvědavý, zda výsledek splní očekávání.

    OdpovědětVymazat
  25. Samé krásné figurky jsi stvořila. Já když háčkuji, mám televizi jako kulisu a jde to. Jenže teď se trochu flákám. Na setkání toho moc nepřivezu.

    OdpovědětVymazat
  26. Reni, vytvořila jsi hezké výrobky a tím prokazuješ svoji zručnost . Já bych se však chtěla dotknout toho Urologického sympozia - je třeba si uvědomit, že ne každý je schopen a znalostmi vybaven se postavit čelem k fóru lidí, kteří pozorně naslouchají. Něco o tom vím a chtěla bych tě podpořit v tom, že to je do  jisté míry i pochvala a pocta pro tebe, ne každého by tam zařadili. Nedávno jsem ti do komentáře psala, že zraješ jako víno a dneska to mohu zopakovat, tvé zařazení mezi přednášející to potvrzuje. Doufám, že pak napíšeš, jaké to bylo a já si to ráda přečtu, tvé pocity a postřehy. Držím palce!   

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: To zubařské křeslo mě fakt dostalo     

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Pokud na sraz dorazím, budu mít na výstavku asi 2 hračky. Co udělám, je hned pryč     

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Hani, je to tak, že se na tu konferenci přihlásíš a pak je to na tobě. Ale jinak máš pravdu. Moc děkuji za podporu. Až bude po, určitě se ozvu

    OdpovědětVymazat
  30. Pilná. Moc pilná!!!! Fakt jedeš!!!!         

    OdpovědětVymazat
  31. Velká krása, obdivuji tvou šikovnost.

    OdpovědětVymazat
  32. [38]: Jani, kdybych ten háček neměla, tak jsem buď v blázinci nebo v protialkoholické léčebně anebo vyrytá na kameni...     

    OdpovědětVymazat
  33. [39]: Já to umím s háčkem a ty zase s foťákem

    OdpovědětVymazat
  34. Renátko, zírám s otevřenou pusou a zdravím celý Ženský klub, užijte si to všichni!

    OdpovědětVymazat
  35. Words to use in an argumentative essay . . . - ! . . . > . . " $ - . > ? . ( \ $ . . % = < * http://essay-for-your-day.gq/95/ Art therapy assignments ( % . . Consent to assignment of contract . \ . + + . . , > ! ( - > ^ % * . > & . > . =

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤