úterý 26. května 2020

Šátkomaniačka

Šátky z barevných klubíček. Co na nich je? Ani nevím. Jednoduše jsem jim propadla. Zalíbilo  se mi zdolávat těžké vzory. 
Začala jsem tím, že jsem se přidala do FB skupinek, které fandí šátkům. A pak už to jelo skoro samo. Hledala jsem vzor, který bych zvládla....
Jedna ze skupinek mě při stažení vzoru odkázala na své stránky  No a vznikl můj úplně první šátek s názvem Tajemství adventu...

To je on.
Myslím, že se povedl.
Kliknutím na obrázek se dostanete na stránku,
kde je odkaz ke stažení vzoru.


Klubíčko je Duhová fantazie.
Koupila jsem ho v galantérce.


Velikost háčku byla 2,5
Než jsem přišla na to, jak číst vzor, 
docela jsem párala.
Nebylo to snadné.
Musela jsem se dívat na nákres a to co jsem nechápala vyčíst z psaného textu.


A mám hotovo. 
Šátek je třeba vyprat a vypnout, aby vzor krásně vynikl.
Vzala jsem malý háček, proto je vzor takový hustý
a šátek spíš teplý.


A tady je v celé své velikosti.


Druhým šátkem bylo Cafe Latté
Opět klubíčko Duhová fantazie.
Háček tentokrát č. 3
Vzor mám z jiné FB skupinky,
Ale dohledala jsem ho i na Pinterestu.
Vzor a lem 
Já jsem pro větší efekt přidala reliérní sloupky.



A tohleto je začátek Xenie
Je to autorský návod, takže vzor není volně k dispozici


Tady mi to ještě šlo...



Křížení dlouhých sloupků jsem nebyla schopná pochopit


Ale s pomocí autorky vzoru jsem to nakonec přece jen dala...



A světe div se, pletýnka je s pomocí háčku na světě



Šátek těsně před dokončením.
Barvy jsem napojovala tak, aby byly souměrně. 
Kombinace 2 klubek Duhové fantazie, háček 3,5 vyšla docela hezky



A mám opět hotovo



Jsou tam chyby, ale  snad to nevadí



Spolu s Cafe Latté ho dostala slečna mého syna k narozeninám


¨
Zatím můj poslední šátek se jmenuje SisLove
Je z Polské háčkovací skupinky na FB.
Návod je k dispozici na Raverly nebo kliknutím na obrázek



Když se mi podařilo překonat začátek, 
dala jsem fotku na FB a dostala za ni neuvěřitelných 232 lajků



Začátky byly opravdu hoodně krušné.
Párala jsem asi milionkrát.
Ale nakonec jsem vždycky přišla na to,
jak z bryndy ven



Háček 3. Příze Butterfly 9042 od Yarn Merllow se jmenuje Okouzlení.
Objednávala jsem přes internet.



Barvy jsem tentokrát nechala plynout tak, jak je namíchali...



Dal mi hodně zabrat,
ale neskutečně mě bavil



A víte co?
Je jenom můj 








7 komentářů:

  1. Renatko, to je krása. Jsem ve skupině také, jeden šátek jsem měla uháčkovaný, když jsem se do skupiny přidala. Ovšem já je neumím nosit a tak zatím zůstalo u toho jednoho. Ale obdivuji šátky vás všech.
    Přeji Ti hezké kouzlení s háčkem. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nosila Tajemství adventu. Je menší. Na ten obrovský SisLove si budu muset zvyknout. Už se na to těším.

      Vymazat
  2. Renatko, nádherné šátky. Jsi šikulka. Taky po těch duhových klubíčkách pokukuju. Ale nejspíš by mi dlouho doma leželo. Mám toho teď hodně v plánu...

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, máš čas i na něco jiného? Obdivuji tvoji tvořivost, jsi fakt moooc šikovná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤