pondělí 11. září 2023

Knižní abeceda - zadání písmenka U

 Vítám vás v dalším díle Knižní abecedy. Prázdniny a dovolené jsou za námi. Doufám, že ty vaše byly stejně tak hezké, jako ta moje. Je tu září a to je pro mě symbolem pozvolna začínajícího podzimu a ten já mám strašně ráda. Příroda se krásně zbarvuje. Ráda chodím na procházky a kochám se tou krásou. Ale dost snění o babím létě a pojďme se podívat, jak dopadlo písmenko T v minulém díle Knižní abecedy. Nejprve vám ukážu, jak dopadlo hlasování pro jednotlivá zadání:





Obě dvě soutěžící nasbíraly dohromady krásných 20 hlasů.
Moc všem hlasujícím děkuji.


A takto vypadá průběžné pořadí.
Stále vede s neuvěřitelnými 192 body Alena - Signora
Moc blahopřeji.

V minulém díle jsem nedávala žádné zadání, protože jsem nepředpokládala, že se někdo bude chtít v letních dovolenkových  měsících zapojit. Takže zadání vkládám dnes a věřím vám moji milí soutěžící, že se s tímto nelehkým zadáním  vypořádáte jako vždy se ctí a šarmem. 

Je to písmenko U jako úsměv nebo jako umění. 
1) Takže nabídněte knihu s úsměvem nebo uměním v jejím názvu. 
Pokud chcete, mohou to být klidně knihy dvě. Jedna s úsměvem a druhá s uměním.

2) Pokud žádnou takovou neznáte, seznamte nás s jakoukoliv knihou, jejíž název začíná na u či ú. 
A opět to klidně mohou být knihy dvě. Jedna s normálním u a druhá s čárkovaným ú.

3) A také nabídněte knihu, jejíž autor(ka) má příjmení začínající na U. 
Je úplně jedno, jestli je to U bez čárky nebo s čárkou. 
A když na to přijde, mohou to být autoři dva, jeden s normálním u a jeden 
s čárkovaným ú.


Moc se na vás na všechny těším.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤