středa 3. dubna 2019

Chobotničky nejen pro kulíšky

Na FB mě v roce 2017  zaujala níže zkopírovaná zpráva z novorozenecké JIPky ve FN Olomouc.
DOCHÁZÍ NÁM CHOBOTNIČKY!!!
V poslední době si naše maličká miminka velmi oblíbila háčkované chobotničky, které jsme dostali darem od šikovných maminek. Tyto chobotničky mají děti po celou dobu hospitalizace u sebe, jsou díky nim klidnější, cítí se víc v bezpečí a nakonec si je odnesou domů.
Protože bychom rádi věnovali chobotničku každému, hledáme šikovné ruce, které by nám ji podle návodu zvládly vyrobit.
Za každou snahu DĚKUJEME!!! Nedoklubko 

Podpořena byla zprávou z TV Barrandov Pusťte si ji přesně v časech od 24:25 do 26:32.
Spustila se lavina solidarity s maličkými nedonošenými miminky. Stala jsem se členkou FB stránky Nedoklubka - chobotničky pro kulíšky. Pořádně jsem si přečetla podrobný návod, jak na chobotničky, vzala peněženku a vyrazila na nákup. V galanterce mě paní prodavačka ujistila, že klubka, které jsem si vybrala, jsou v požadované kvalitě. Ona totiž byla informovaná a o háčkovaných chobotničkách pro kulíšky toho věděla opravdu hodně. Fandila tomuto projektu. Odcházela jsem z prodejny velice spokojená a s úsměvem na rtech. No a tohle je výsledek mého snažení, první tři chobotničky:

Ještě mi moc nešly obličejíky







Tady už se lepším...





Domluvila jsem se  předání chobotniček na olomouckou JIP. 
Děje se tak prostřednictvím koordinátorky. 
Ta je zkontroluje a předá na příslušnou JIPku. 
Po sterilizaci budou dělají společnost maličkým bojovníčkům. 
Když je "motám", myslím na ně. 
Sotva přišli na svět, už se musejí strašně moc snažit, 
aby tu mohli zůstat. 
Držím jim pěsti a v nich spoustu štěstí.
  

Tohle jsou chobotničky na přání.
Uprostřed je pro mimčo.


Uprostřed je opět pro mimčo,
po stranách jsou přívěsky.






Tyhle dvě krásky jsem dala kamarádkám,
Jsou to přívěsky na kabelku nebo na klíče.


Letos jsem posílala těchto 5  předpisových  chobotniček
 do nemocnice v Praze.
Budou tam dělat společnost malým drobečkům.
  

Mějte se hezky,
Vaše Chudobka





1 komentář:

  1. Tohle mne vrací do dětství! Pamatuji si, jak jsem si kdysi u babičky s podobnými chobotničkami hrávala. Tyhle jsou sice o dost kreativněji vytvořené a jistě udělaly ohromnou radost. Malá štěstí jsou důležitá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤