sobota 21. prosince 2019

Pár hodin štěstí

Začalo to o mých narozeninách. Kamarádka mi dala ten sám dárek, který jsem pro ni o pár týdnů později měla i já. Obě jsme koupily 2 lístky na Vánoční koncert Lucie Bílé. Ona pro mě do první řady, já pro ni do třetí řady. Tak a co teď? Ještě, že jiná kamarádka měla na podzim slavit 50. narozeniny. Ty mnou koupené dva lístky dostala ona.
Na koncert jsem se hodně moc těšila. Den před ním mě dohnala rýmečka. Takže jsem se nadopovala vším možným, jenom abych ten předvánoční narozeninový dárek mohla vidět a slyšet. Aby toho nebylo málo, kamarádka taky ochořela. Přes všechny svízele jsem ji nakonec ve čtvrtek večer naložila do našeho červeného autíčka a jely jsme směr Olomouc na koncert...
Lucka v bílé říze vypadala úchvatně.
Zpívala písničky s vánoční tématikou.
Písničky hladily po duši, ona dokázala vyzpívat vánoční atmosféru.


Saxofonista, kytarista a bubeník kapely Petra Maláska
zdatně doprovázely Lucii Bílou.


Přivezla si s sebou i hosta.
Jan Toužimský pro mě do té doby naprosto neznámý zpěvák.
Ale teď už vím, že je to zpěvák skupiny Arakain.
A hlas má jako zvon.
Spolu s Luckou si dali Purpuru


Lucie je nejen vynikající zpěvačka,
ale také velká osobnost.
Tahle holčička na její přání krásných vánoc určitě nezapomene.


Fotila jsem mobilem bez blesku,
je to hodně nekvalitní,
jenže já to spíš prožívala, než fotila.
Během koncertu mi bylo strašně krásně.
Nabíjela jsem se velice pozitivní energií
sálající ze srdcem zpívaných písní.


Snad mi slečna na vozíčku promine mou drzost,
ale když ono to celé bylo tak nádherné.
Lucčin přístup nejen mě dokonale odzbrojil.
Slečna nakonec od usměvavé Lucky dostala stříbrný řetízek s přívěskem.
Vyrábí je pro charitativní účely.
Abych její snažení podpořila, koupila jsem si náramek.


Tohoto malého chlapečka v parádním obleku si Lucka vytáhla až na pódium.
Normálně mi samou radostí, nad touto spontánní reakcí hrkly slzy do očí.


Neodmítla ani podpis do památníčku.
Její soustředěný obličej mluví sám za sebe.



Koncert se velmi vydařil.
byla tam i mnou obdarovaná kamarádka,
svůj druhý lístek dala naší třetí společné kamarádce.
Všem 4 se koncert moc líbil.
Lucka nám rozdala v písničkách radost, lásku i štěstí.





28 komentářů:

  1. Tiše závidím. Pro vánoční atmosféru si aspoň poslechnu hudbu z odkazů - děkuji a přeji další pěkné vánoční zážitky

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě super předvánoční zážitek a zároveň krásný dárek. Já bych určitě bulela také   

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, mám Lucku také ráda, včera jsem viděla rozhovor s ní, je milá bezprostřední. Mluvila i o tom, jak v každé volné chvilce vyrábí šperky.
    Věřím, že její koncert byl nevšední zážitek pro všechny.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Bylo to velice hezké, přála bych ti to taky zažít.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Nebyla jsem jediná s kapesníčkem v ruce...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Bylo velice milé zjistit, že taková osobnost umí být lidská...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, hlavně, že jste si to užily!

    OdpovědětVymazat
  8. Renátko, Tobě to přeji z celého srdce, jen mne trochu mrzí, že já jsem Lucku nikdy na živo neslyšela a už určitě neuslyším. Taky ji mám moc ráda a teď jsem si pustila něco jejich vánočních koled taky díky Tobě. Krásné Vánoce, Renátko!

    OdpovědětVymazat
  9. Muselo to být moc hezké. Krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: I tobě nádherné, pohodové a klidné Vánoce milá Ježurko

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Bylo to něžné a hladilo to po duši. I tobě šťastné a veselé

    OdpovědětVymazat
  12. Písničky od Lucky mám moc ráda, je fajn že jste si užila koncert. Přeji pěkné svátky

    OdpovědětVymazat
  13. Volím tento článek do výběru na téma tohoto týdne. Navíc je i vánočně laděný Moc krásné. Lucii mám ráda a její vánoční písně by neměly o Vánocích chybět.

    OdpovědětVymazat
  14. Renat, krásné vánoční svátky přeji Tobě i rodině. H.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Děkuji, taky přeji krásné svátky

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Hani, tobě taky krásné svátky

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Lucka umí svými písničkami vykouzlit Vánoce

    OdpovědětVymazat
  18. Největší odměnou je pocit, se kterým člověk odchází domů...

    OdpovědětVymazat
  19. Renatko,přeji šťastný,pohodový a úspěšný celý nový rok 2020 a ať hlavně slouží zdravíčko Alena

    OdpovědětVymazat
  20. Je vidět, že nejen Lucka Bílá, ale i ty, máš dobré srdce.
    Hodně kulturních zážitků a zdravíčko, štěstí, lásku a pohodu do nadcházejícího roku 2020.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Tak ten pocit byl báječný

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Moc děkuji Alenko, tobě přeji navlas to samé

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Děkuji moc a přeji ti také navlas to samé

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤