středa 28. dubna 2021

Dračí lodě

 Už ani nevím, jestli to bylo předloni nebo předpředloni. Vím, že to byla sychravá sobota. Na Přehradě v Plumlově se jel jeden ze závodů Dračích lodí. Nikdy jsem je zblízka neviděla, takže jsem se teple oblékla a ještě s kamarádkou a jejím přítelem jsme vyrazili. Proč s námi nebyl můj muž? Protože ten jel v té sibérii Smržickou šlapku. 


Občerstvení




Pořadatelé nezapomněli ani na děti.



Jedno z mnoha útočišť pro závodníky.



Tady ho máme, draka...

Jiná loď, stejný drak.
VSJ (Vrahovická sací jednotka) měla totiž víc družstev.



Tohle jsou VSJ - ženy



Vypadá to, jako by pluly v zákrytu dvě lodě, ale tak to není...



Na loď Boženka se chystá usednout smíšené družstvo Sokoli Prostějov




Tady je to hezky vidět, dvoubarevné družstvo na jedné lodi.
Připraveni k vyplutí nebo zklamání po dojezdu?




Další smíšené družstvo, tentokrát na lodi Markýz.




Závodily vždy dvě lodě proti sobě.
V některých kategoriích vyřazovacím způsobem,
v některých to byl pouhopouhý jeden závod.




Krásně jim to i v cíli jde, že?





Holky z VSJ



Krásný maskot




Nepovedlo se mi Skota s drakem vyfotil zepředu,
tak aspoň ze zadu....
Bylo to hodně studené odpoledne, chvilkama i poprchávalo.
Ale nálada zde, na plumlovské přehradě byla výborná.



Ještě máte čas do pátku.















18 komentářů:

  1. Renatko, to musí být úžasná podívaná. Já to znám jen z fotek.
    Měj se hezky a zdravě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to bezva zážitek vidět, jak krásně v rytmu pádlují a jedou jak draci ....

      Vymazat
  2. Renatko, krásná fotoreportáž. 👍👍👍 Párkrát jsme se na dračí lodě byli podívat, náš zeť byl v posádce jedné z nich. Museli jsme fandit. 🤣😂
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tam bezva atmosféra. Soutěživá a hodně veselá. Líbilo se mi to.

      Vymazat
  3. Takový závod lodí jsem nikdy neviděla, ale slyšela jsem o nich. Určitě jste si to s kamarádkou užily, škoda toho počasí, třeba to příště vyjde. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jestli letos dračí lodě vyjedou, snad ano

      Vymazat
  4. Když jsem četla "dračí lodě", hned se mi vybavili Vikingové. Ale tohle byli asi ti hanáčtí a to se taky počítá ☺. Na takové akci jsem nikdy nebyla, ale je vidět, že když se najdou zapálení lidé pro tohle, jde to zorganizovat a diváci také přijdou. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo tam určitě hezky, taky by se mi to líbilo. Počasí taky udělá hodně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by se ti to líbilo navzdory té zimě....

      Vymazat
  6. Určitě to byl zajímavý zážitek. Na dračích lodích jednou závodil můj muž.

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo to být fajn. I přes chladné počasí. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo Niki, když jsem fandili, zimu jsme téměř nevnímali....

      Vymazat
  8. Na závodech dračích lodí jsem byla před několika lety v Bohumíně, mě se to líbilo, mého muže to nechytlo. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na tom líbí ta jednota když pádlují, zabrat a pod vodu, zabrat a pod vodu....

      Vymazat
  9. I na naší přehradě bývají závody dračích lodí, ale už dlouho jsem tam žádnou neviděla. Blbá doba.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤