pátek 1. dubna 2022

Hudební abeceda - písmenko Y

 Vítám vás všechny v dalším díle hudební abecedy. Nejprve se jako obvykle mrkneme, jak to dopadlo minule...


Vyhrála to Janka s krásnou písničkou Xanadu


A hádanka z minulého dílu?
Opravdu je to upravená fotka Hanky Zagorové.

Tak a tohle jsou bodíky před třetím kolem od konce.

 
Na písmenko Y toho opravdu není, tedy toho aspoň trochu známého....
Yeah Yeah Yeahs - americká indie rocková kapela vznikla v roce 2000
Years & Years - britská elektronická skupina
Yes - anglická kapela hrající progressive rock
Neil Young kanadský zpěvák, písničkář, hudebník a filmový režisér

Souboj Yo Yo Bandu a Thoma Yorka může začít:

Yo Yo Band - Karviná. Posílám na písmenko Y skupinu Yo Yo Band s písní Karviná. Co k tomu dodat,jen si tu krásnou píseň poslechnout . ♥  Marta - Fukčárinka


***   ***   ***   ***   ***


Thom Yorke  - Suspirium. Dnes je mým favoritem Thom Yorke - zpěvák Radiohead, který tvoří zajímavou hudbu také sólově. Z písniček jsem si vybrala Suspirium. Nikola - Koutek knihomolky


***   ***   ***   ***   ***   


Yo Yo Band -  Rybitví. Na písmenko Y mně napadla pouze skupina Yo Yo Band. Ne, že bych ji moc poslouchala a upřednostňovala, ale její písničky jsou melodické, nápadité a veselé. A to mám ráda. Takže Yo Yo Band a Rybitví!!!! Janka - Mé radosti


***   ***   ***   ***   ***


Yo Yo Band -  Někdy příště. Vybrala jsem skupinu Yo Yo Band a písničku Někdy příště. Tuto písničku většina zná v podání Katapultu, ale i Yo Yo Band se za její podání rozhodně nemusí stydět. Na rozdíl od rockových "Kaťáků" je tady víc instrumentální. Přeji hezký poslech. Alena S. - Šeptání do vrby 


***   ***   ***   ***   ***


Yo Yo Band - Jedem do Afriky. Tuhle bezva skupinu jsem měla možnost vidět na vlastní oči  a uši přímo u nás v Prostějově. Líbili se manželovu tátovi, tak jsme prostě při dožínkách stáli u pódia před hvězdárnou a houpali se do rytmu. Jejich písničky jsou velmi rychle návykové. Renata - Chudobka







A jdeme hlasovat :-)

Předposlední kolo bude na písmenko Z.
Pište, moc se těším:-)





10 komentářů:

  1. Tohle kolo bylo jedno z nejtěžších. Měla jsem dilema s písničkou, ač ani co se interpretů týká nebylo moc možností. 🙂
    Večer si písničky ostatních poslechnu, snad si něco vyberu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v tomto kole mám jasno, ne že je to "nejtěžší". Dávám hlas Karviné, je to můj region a znám to tam lépe než ti interpreti. Takže tam směřuje můj bod. A že to v Karviné dobře zpívá, o tom je zcela náhodou můj dnešní článek na blogu. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát má můj hlas tip Nikči :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Jedem do Afriky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dám hlas Africe,Karvinou znám 🥰

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤