pondělí 16. května 2022

Hudební abeceda- písmenko Ž

 Vítám vás v jednom z posledních dílů Hudební abecedy. Nejprve bych jako obvykle ráda poděkovala všem, kdo se zapojili. Ať už hlasováním nebo písničkou.

Jak dopadlo písmenko Z?

Vyhrála písnička Karla Zicha Máš chuť majoránky.
Tři body putují k Martě - Fukčárince.
Blahopřeji



No a takhle to vypadá před posledním hlasováním.
Napínavé do samého konce....


Žalman a spol. - Divoký horský tymián. Hudební abeceda dospěla k poslednímu písmenku a já protentokrát vybrala mého opravdu oblíbeného interpreta Žalmana a jeho písničku Divokej horskej tymián. Jeho písničky mně provází od mládí, mám většinu jeho desek, mám i knížku, kterou napsal. Kromě textů, které jsou mnohdy básněmi, jsou v ní jeho vzpomínky na cestu životem. Po koncertě jsem si jí nechala podepsat a pak ji přečetla jsem jedním dechem.Byla jsem na spoustě jeho koncertů a tahle p ísnička nikdy nechyběla. Většinou si jí s ním pobrukoval celý sál. Nevynechali jsme ani jeho koncert v Lucerně, kde slavil své sedmdesátiny. A ejhle, už je to šest let. Počátkem roku 2020 koncertoval v Mlejně, kde jsme samozřejmě také nechyběli. Prostě Pavel Žalman Lohonka je mou srdeční záležitostí.
Přeji příjemný poslech. Alena S. -  Šeptání do vrby.


***   ***   ***


Miroslav Žbirka - Biely KvetTentokrát to nemůže být nikdo jiný, než Miro Žbirka. A píseň?? Těžko se mi vybírá, a proto zůstanu u klasiky - Biely kvet. Smutná a veselá zároveň, s tím, že její obsah si každý vykládá jinak. Po svém. Jednoduchá a krásně zapamatovatelná melodie. Janka - Mé radosti


***   ***   ***


Žlutý pes - Náruživá. U písmenka "Ž" jsem neváhala ani vteřinku, jednoznačně Ondřej Hejma a rocková skupina ŽLUTÝ PES a moje nej písnička "NÁRUŽIVÁ". Marta - Fukčárinka


***   ***   ***


Janek Ledecký & Žentour - Promilujem celou noc. Pro písmenko Ž jsem našla pouze 4 varianty. Tři jste poslali vy a tu poslední, čtvrtou, přidávám já. Janek, to byla ikona. Skupina Žentour vznikla v roce 1981. Tři roky v ní hrál i David Koller. Rozpadli se v roce 1992, když se Janek Ledecký v\dal na sólovou dráhu. K jejich největším hitům patří Proklínám, Všechno bude fajn, Utajený světadíl...
Renata - Chudobka





Tak a je tu úplně poslední hlasování. 
Rozdíly jsou minimální,
tak uvidíme, kdo nasbírá nejvíc hlasů.
Máte na to čas do 31.5.2022
Příště nás tedy čeká vyhlášení vítězů.
No a taky chystám jedno velké překvápko.
Tentokrát se bude týkat knih.
Mějte se májově.


12 komentářů:

  1. Tentokrát dostal hlas Miro. Asi nostalgie :).

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasuji pro Biely kvet ♥♥ Ta písnička je opravdu perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Já dávám hlas také Mirovi. Není to sice můj šálek kávy, ale tahle písnička je krásná. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Hlas jsem dala Mirovi - Bílý květ- vzpomínková.❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Nostalgie sice je krásná, dokonce jsem měla možnost vidět Mira naživo tady u nás na koncertě, ale Janek je prostě Janek. Chlap k sežrání! takže můj hlas má on....

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤