sobota 21. května 2022

Sochy z křídla Richellieu

Museum Louvre - na pěti patrech je vystaveno kolem 35 000 exponátů, od antických památek až po nejslavnější evropské malíře 19. století. Budova samotná je navíc fantastickou přehlídkou všech architektonických stylů od 12. století až do dnešní doby. Co si vybrat? 
Manžel si vybral křídlo Richellieu, já chtěla vidět něco z Egypta a oba dva jsme byli zvědaví na Monu Lisu.
Dnes vás vezmu na prohlídku malé části jednoho křídla Richellieu. 
Můžete obdivovat francouzské sochy z období 500 – 1850



Sochy jsou v nadživotní velikosti




Jako by se jen na chvilku zastavili po těžkém boji...



Detail nádherné zbroje



Úžasná přilbice



Mistrovská díla







Opět do detailů vyzdobená váza



Nádvoří je plné soch















Nikdy bych neřekla, že mě budou fascinovat sochy.
Ale byly tak veliké a přitom tak jemně vypracované.























9 komentářů:

  1. Renatko, těším se na další zážitky.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné. 🙂
    Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Starověký Egypt je moje láska, moje kroky by směřovaly také tam :).
    Sochy občas dokáží překvapit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sochy byly nádherné, precizni. No a Egyt, to je kouzelné místo...

      Vymazat
  4. To jsou opravdu nádherná díla, nejvíce se mi líbí ten lev, úžasné umění ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤