pátek 26. srpna 2022

Odešla Paní zpěvačka....

 Dnes jsem otevřela FB a hned první příspěvek mi vehnal slzy do očí...

Zemřela Hanka Zagorová....

Její písničky jsem měla moc ráda, vyrostla jsem na nich....

 Zpívala je srdcem...


Studánko stříbrná...



Setkání


Nešlap nelámej



Duhová víla



Jinak to nejde



Asi asi...



Řeka zázraků



Málokdo ví


Kdyby se vrátil čas



Můj čas s Markem Ztraceným

Sbohem Haničko Písničko...















17 komentářů:

  1. No jo, odchází generace zpěváků na kterých jsme vyrůstali. Rozhodně mi byla teď sympatičtější než nesmrtelná teta Helena....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmrtelná teta mi není dvakrát sympatická. Ale po Hance bude prázdno a smutno

      Vymazat
  2. Renatko, slyšela jsem to v rádiu kolem poledne. Její písničky mám ráda, většina má krásný text.

    OdpovědětVymazat
  3. 🌹 odešla Hanička písnička,bude nejen nám chybět.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu smutná zpráva... Myslím, že Hančiny písničky zůstanou v srdcích všech generací...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný hold milé a úžasné ženě.

    OdpovědětVymazat
  6. Chudobko, děkuji za vzpomínku. Kdysi jsem si udělala radost a koupila jsem si kazetu s písničkami z jejích začátků. Dodnes ji ráda poslouchám. Mám ráda ten zvonivý hlas a zajímavé texty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase několik gramodesek s jejími krásnými písničkami...

      Vymazat
  7. Renatko, i mně ta zpráva vehnala slzy do očí. Báječná zpěvačka a úžasný člověk. Její písničky zůstanou stále s námi.
    Miluju její Biograf láska.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to velmi smutné. Taky jsem tomu nemohla uvěřit.

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel, Hanička již není mezi námi. Její písničky jsem měla moc ráda a teď si je nostalgicky přehrávám ... 😓

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤