středa 28. prosince 2022

Vánoce

 Všechno to začalo vlastně adventem....

Tohle je adventní kalendář mojí výroby


Pro synovu manželku kočička s míčkem
Oni milují kočičky



Pro syna jeden mourek
A pro toho druhého syna jsem to zapomněla vyfotit,
byl tam na Šibřinkách za  masku...



Dovnitř jsem dala to, co jsem chtěla...



Na náměstí u radnice stál krásný betlém




Prostějovský vánoční strom



Na Štědrý den snídáme moji vánočku.
Letos jsem udělala dvě.
Povedly se.



Stromeček zdobil Jirka ráno 24.
Dostal k ruce ozdoby a háčky a... úkol, nějak udělej z té vločky špici...




Gražyna mi ušila krásné frivolitky




Od Jitky mám nádhernou paličkovanou vločku,
stejně jako tu krásnou "špici"




Gražynina frivolitka




Honza s Alčou dali Ježíškovi zakázku na výrobu domácích  stíracích losů.
Hodně stíracích losů.
Jedna sada pro mě a druhá pro muže.
Až ten poslední byl výherní...




Zkuste poznat, co jsme to vlastně vyhráli.




Manžel dostal Tibetskou houbu, alias kombuchu do mléka.
Moc ji chtěl, ale nedařilo se mu ji sehnat.
Ale internet, vlastně co to plácám, Ježíšek, má netušené možnsti...




Manžel má rád piva.,
tak mu Ježíšek nadělil i tato veselá pivka....



Byla jsem překvapená,
co to ten Ježíšek zase vymyslel.
Já o rýžovaru vůbec nemluvila.
Ale včera jsem v něm uvařila výbornou rýži.




A manžel k tomu udělal pikantní nudličky.
Byla to dobrota




A tenhle dáreček zadal Ježíškovi Jirka.
Píše se mi na stojánku docela dobře. 
Nemusím se hrbit.
A jaké byly ty vaše vánoce?



*********************


Pište, pište, pište, moc se těším.



A tady můžete hlasovat:
KNIHA NA JSPISOVATEL NA JNA TÉMA JEŽÍŠEK



17 komentářů:

  1. Renatko,ať hádám jak hádám vyšela mě z toho pobytová výhra. Hory, lázně, léčení? Vánoce u nás, setkání s rodinou,relaxace u pohádek, procházka. Dárky mě moc neberou,raději dávám než dostávám. Zpestření pro rodinu,která se schází u nás 24.12. dopoledne- i přes lukulské hody viděli zlaté prasátko zhotovené z citrónu na popud Hanky a jejího kaleidoskopu 👍 což rodina kvitovala.
    Renatko,všem kolem Tebe zdraví přeji. 🍀Dárky jste měli včetně kalendářů moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to město s lodičkama, pobyt na 4 dny.
      Tak zlaté prasátko jsem ještě neviděla, muselo to být super.

      Vymazat
  2. Ahoj Reny, moc krásně jsi to popsala. Tak u nás zatím ještě Ježíšek nebyl. Oba dva nás s manželem navštívil nějaký "zákeřný" bacil a skončili jsme s bronchitídou. a se samoléčbou medíkem, čajíčkem, sirupem....A onen bacil navštívil i rodinu dcery, takže k nám nemohli přijet a tudíž jsme museli Ježíška odkázat. Tak snad v půlce ledna dorazí.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, já bych toho bacila něčím bacila, aby vzal nohy na ramena a utekl...

      Vymazat
  3. Koukám že jste taky taková kreativní rodina jako Procházkojc. Ty kalendáře jsou skvělý nápad a speciální losy taky. My dostali losy od zetě i syna ale Benátky z toho nebyly. Jen tři stovky .... taky tu mám od Graži pár frivolitek a ty si věším ke svítícímu městečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ty její frivolitky moc líbí. Pozorovat ji při práci s člunkem, tak to je něco.

      Vymazat
  4. Měla jsi pěkné Vánoce, adv.kalendáře přima nápad.A i dárky pro Tebe bezva.
    V novém roce Ti přeji jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to celé velmi vydařeně a kreativně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedné věci nerozumím: Občas mě to tady na blogu nedokáže rozeznat jako přihlášeného a ani mi to neumožňuje se přihlásit (přestože pro jiné blogy se jevím jako přihlášený) - jako u předchozího komentáře. A i když vůbec nic nezměním, u druhého komentáře (tohoto) je najednou všechno v pořádku. Blogspot má prostě taky svá skrytá zákoutí :-).

      Vymazat
    2. Máš pravdu, je to velice zvláštní. Prostě ani blogspot není bez chybičky....

      Vymazat
  6. Krásné Vánoce jsi měla! Moc se mi líbí dárky, při jejich výrobě a vymýšlení člověk stráví nějaký ten čas, takový dárek potěší dvojnásob :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo se mi, jak si oba adventní kalendáře syn a jeho žena vystavili doma v pokoji. Máš pravdu Jani, baví mě dělat radost :-)

      Vymazat
  7. Renatko, tolik novinek u Tebe! Už jsem myslela, že máš stejný multifunkční hrnec jako já, ale Ty máš rýžovar. Vypadají hodně podobně a já si ho nemohu vynachválit. Rýže se Ti povedla a masíčko od muže vypadá taky dobře. Stromeček nazdobil muž moc hezky. Tu houbu jsem taky kdysi měla, pak jsme ji nestíhali jíst, rychle se množila. Vánočky jsem letos taky dělala dvě. Pěkné dny v novém roce přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten hrnec je docela fajn. Zkusila jsem v něm dělat sladkou rýžovou kaši, ale chtělo to víc mléka. A vcelku se povedla čočková polévka....

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤