sobota 18. února 2023

Omluva

 Moc se všem omlouvám. Další díl Knižní abecedy nevyšel, protože ležím s horečkou a dávivým kašlem v posteli. Mám neschopenku. Horečka se mě drží od středy a nechce se pustit. Jakmile budu trochu ready, další díl vyjde.

Vaše Chudobka

11 komentářů:

  1. Renatko, moc a moc držím pěsti, aby ses dala co nejdříve do kupy. Hlavně nic neuspěchej a pořádně se vykurýruj.
    Opatruj se ✊🍀✊

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Chudobko, přeji brzké uzdravení. Ať je lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať se brzy uzdravíš. Já jsem se kurýroval od minulé neděle, bohužel jsem to musel v týdnu kombinovat s nějakou neodkladnou prací a na poctivé vyležení to moc nebylo, takže dnes, kdy už jsme počítal jen s malým doléčením, to na mě lehlo znovu. Tak uvidíme. Ne, že bych tě chtěl hecovat, ale schválně, kdo z nás bude dřív zdravý? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Reny, ty zákeřné bacily musíš z těla vypudit!!! Jsi odbornice na to!!! Přeji, ať se to co nejdříve podaří!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Chudobko, přeji ti brzké uzdravení! ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za trpělivost a za krásné povzbuzení. Teprve dnes mi můj dr. nasadil antibiotika. Tak snad už bude líp. Ještě jednou moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Reny, opatruj se, ať jsi zase fit, myslím na Tebe!

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Renátko, hodně trpělivosti a klidového režimu, aby se ty bacily unavily a odešly pryč. Brzké uzdravení přeji. Otavínka

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, hlavně se brzy uzdrav ! Přeju hodně síly a pozdravuju, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤