pátek 6. března 2020

Nový klub

Možná jste si všimli nové ikonky na mém blogu. Když na ni kliknete, dostanete se na stránky nového blogerského klubu. Založila ho Jitka.



Je na stránkách blogspotu, kam se mnozí z vás po nedávné klamavé zprávě o konci blogu.cz přemístili. Také tam mám svůj blog. Je zaměřený jen a pouze na ruční práce. Na nic jiného. Chci mít všechny svoje dílka na jednom místečku.



Blogspot nemá tak jako Blog.cz žádnou titulní stránku ani autorský klub a už vůbec nevyhlašuje žádná témata týdne. Když tam máte blog, je potřeba někde na internetu dát echo, že jste vydali nový článek. Myslím, že většina to dělá přes bloglovin nebo využívá FB síť. No a Jitku napadlo, založit klub. Co nabízí?
  • Tím asi nejzajímavějším pro většinu z vás bude prezentace vašich nejnovějších článků a to dokonce v členění dle kategorie blogu.
  • Možnost nalézat nové blogery a blogy podle toho, co vás zajímá.
  • Můžete se sami podílet na tvorbě obsahu klubového blogu - podmínkou je mít založený účet na bloggeru (blog tu mít nemusíte).
  • Klub dává možnost svým členům propagovat jak samostatným příspěvkem, tak ve zvláštním boxíku na tomto blogu své vlastní soutěže, projekty, případně další aktivity - věřím, že blog bude hojně navštěvovaný a tudíž je tu uvidí spousta lidí.
  • Klubový blog bez reklam (alespoň prozatím - o případné změně bychom vedli diskuzi).

Prozatím má klub tyto členy:

Jitčiny blogy:

Mě, tedy Chudobku1970 a můj druhý blog Chudobku .
Janku a její blog Mé radosti
Na kresbu zaměřený Starling art blog.
Tlusťjochův blog Sebrané mesydže
Trimalinin blog plný zajímavých fotografií.
Valin s blogem plným textů i grafiky.
Wendy a její Svět podle Dandíka.

Bylo by strašně fajn, kdybyste se zapojili také. Čím víc členů bude klub mít, tím líp bude fungovat. Mrkněte se na nás a rozšiřte naše řady. Moc se na vás všichni těšíme.
PS: V klubu se můžeme scházet jak je nám libo, tady neplatí žádný zákaz návštěv kvůli rozšíření koronaviru .
PS 2: Téměř všechny blogy jsou již na nových adresách



17 komentářů:

  1. Já už se zapojil.
    Nicméně tvrdošíjně zůstávám na blog.cz.
    (I když záložní pracoviště mám zřízeno už dlouho).

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to já taky zůstávám na blog.cz. Líbí se mi zde i přesto, že jsou tu problémy. Nicméně mi ta myšlenka vybudovat na blogspotu klub blogerů docela dobrá

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem účast na novém klubu odmítl. Myslím, že na tak "neklubového" blogera, jako jsem já, je jeden klub až dost .

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že je to super nápad. Ja som vďaka tomu spoznala Váš blog. Len momentálne nemám energiu poriešiť všetky veci, tak akoby som chcela, ale verím, že v najbližšom čase sa k tomu dostanem

    OdpovědětVymazat
  5. Jako dlouholetý člen autorského klubu bych si ráda od klubu odpočinula , takže u mě to asi neklapne. Oblíbené blogery sleduji přes Bloglovin, na ten nedám dopustit a svůj blog dlouhodobě propaguji na FB stránkách. Musím říct, že si momentálně nové bezklubové blogování bez horentních návštěv náramně užívám, ale ostatním přeji v Klubu blogerů hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom stejně, jako Janinka. O založení klubu jsem četla, už když ho Kerria (Jitka) založila. V AK jsem byla asi devět let.
    Ale jak se říká - nikdy neříkej nikdy.

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem se nikam nepřestěhovala a po důkladném zvažování, to nemám v plánu - asi je to chyba, ale ne.
    Nejsem členem autorského klubu, ale klubu blogerů jsem si všimla.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Janinko, tobě se v bloglovinu zobrazují i blogy z blog.cz? Mě už tak cca 2 roky nic z blog.cz neukazuje.

    OdpovědětVymazat
  9. Byla jsem devět let členem AK a z nostalgie to v sobě nechávám.
    Odcházela jsem slzavá a dlouho mi trvalo než jsem to zpracovala.
    Moc vám fandím.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Omlouvám se, popletla jsem to, nevím, proč mám tak zakořeněný Bloglovin, od té doby, co mi přestal ukazovat články z blog.cz, jsem najela na Feedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji nově vzniklému klubu kreativní nápady,budu ráda jeho návštěvníci.👍

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Nemyslím si, že by to byla chyba

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤