čtvrtek 9. července 2020

Roušky z ruky

Vím, že doba covidová alias roušková je fuč. Alespoň prozatím. Pojďme si zavzpomínat, jak jsem vyzkoušela šití v ruce. Přední steh, zadní steh, obnitkování...

Tak jsem se do toho pustila. Podle videa nastříhala starou látku na polštářky, sedla za mašinu a sešila jednu stranu. Jak to tak žehlím, najednou slyším nějaké divné zvuky. Můj šicí stroj pracuje beze mě. Šije jak vzteklý. Něco se asi zaseklo v pedálu. Jenže já to neumím . Opravář v této době taky nepřijde. Jak rychle jsem začala, tak rychle jsem  začala, tak rychle jsem skončila.
Ale roušky jsou potřeba. Takže mi nezbylo, než je ušít ručně...
Předlohou mi bylo tohle video:

Návod jsem si ještě zjednodušila



Takhle to dopadlo.
Od 13 do 16 hodin jsem ušila v ruce  3 kousky.



  
Vyrobila jsem si střih.
Látku jsem ustřihla podle videa na dvojitou roušku..



Sešpendlila jsem ji na kratší straně a v  ruce  sešila.



Pak jsem bez nástřihů poskládala sklady, našpendlila je a zažehlila.
Vzala jsem bílý entl, (nasyslený před milionem let).
Přiložila do jeho poloviny kratší stranu roušky a zase našpendlila.
No a pak jsem to přišila.



Pak jsem přehla druhou půlku entlu,



opět přišpendlila



a přišila


Šlo to dobře i když vcelku pomalu



Moje úplně první ručně šitá rouška.



A tady je první várka.
Našila jsem jich víc,
ještě pro syna a jeho slečnu,
no a také aby bylo na výměnu po vyprání....





2 komentáře:

Děkuji vám za milou návštěvu ❤