pondělí 20. července 2020

Šibřinky


V březnu, na jeho začátku, těsně před vypuknutím toho šílenství s covidem mě manžel překvapil. Chtěl jít na Šibřinky. Já měla v tu sobotu zrovna denní, ale co bych pro milovaného chotě neudělala. Kostýmy jsme si zadali v půjčovně týden dopředu. Stačilo je pouze vyzvednout. A mohlo se juchat...



Parta hic, práce nic...





Karkulka s vlkem.
Vlk měl drápky na rukách i na nohách.
Ale během večera začal pelichat a ztratil je....






Broučci a jiná lesní havěť.




Hezká maska, ale nějak nevím, co to je?
Nejspíš Harlekýn.




Krásné paní šnečkové.
A jak jim chutná....




Hladká a polohrubá mouka z Věrovan.
Nebo z Určic????




Nápis na zádech :
Země původu: So z Horčec

Překlad:
Země původu: Jsem z Určic




Druhá moučná dvojička.
Jedna je z Věrovan a druhá je babiččina volba.
Dohromady tyhle 4 mouky dostaly jednu z hlavních cen za zajímavé masky.



Pozor lupič!!!




Můj muž dostal tuhle pozvánku....



a chvilku na to otevřeli na place tenhle gay bar... :-)





Umělecká skupinka.






Detail velice zvláštně pojaté masky z umělecké skupinky.
To je přece náš Kája :-)



Vtipná maska.
Odpověď na mediální hrozbu, která se bohužel splnila.






Hezká výhra pro řidiče...
Můj muž se obětoval....







14 komentářů:

  1. Teda na maškarnom v dospelosti som nikdy nebola, ale asi je čas to napraviť Mali ste to tam pekné a som rada, že "obdobie rúšok" bolo síce intenzívne, ale keď sa to tak vezme, pomerne krátke. Napriek všetkým obavám som v ňom nemusela rodiť a mohla som mať pri hlave budúceho ocinka, že koniec bol úplne mimo mojich predstáv, to už s koronou nesúviselo ani za mák, ako sa hovorí.

    OdpovědětVymazat
  2. Na maškarním jsem nikdy nebyla.
    Je vidět, že se všichni bavili. Ovšem roušky nás stejně neminuly.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vůbec si nedovedu představit rození dítěte s rouškou na puse, to musí být masakr...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Chodíme na maškarní už několik let, sem tam občas vynecháme, ale je to bezva se pobavit a nemuset řešit oblek ani večerní róbu. Prostě se namaškaříme a vyrazíme

    OdpovědětVymazat
  5. To bylo nádherné, v životě jsem za žádnou masku nebyla, ani na maškarním, tak se mně to moc líbilo! Moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Na maškarním jsme byla jen s dětmi. ale pro dospěláky to musí být fakt legrace. Pamatuji i na tvoje loňské fotky     

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Je to docela sranda. Dospělí taky potřebují občas vypnout a hrát si jako malé děti

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Je to sranda. Mám tu už docela hodně fotek ze šibřinek. Škoda, že nemůžeme vkládat odkazy. Měla bych jimi článek hezky prošpikovaný.     

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásný, že umíte takhle blbnout...

    OdpovědětVymazat
  10. Na maškarním bále jsem byla jen s vnoučaty jako doprovod.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Už teď se těším na příští šibřinky

    OdpovědětVymazat
  12. Na maškarním jsem byla jen jednou a to asi v první nebo druhý třídě. Od té doby jsme na ně zanevřela, ale teď bych si asi nějaký i střihla. Na chalupě jsme nakukovaly vždycky do oken hospody kdy se tam maškarní pořádaly a odpočítávaly roky kdy budeme na maškarní taky moct jít. Jenže když už nám bylo těch osmnáct, ta hospoda se zavřela a měly jsme po ptákách....

    OdpovědětVymazat
  13. to vypadá totálně krásně ujetě, miluju když umí dospělí zorganizovat takovou akci, modrá ústřice mě rozsekala! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤