sobota 22. května 2021

Panenka Magdalenka

 Háčkováním relaxuji a občas si i něco málo přivydělám. O pauze na covidové jipce jsem se pochlubila  svými fotkami z mobilu. Líbily se. Ilonka vznesla dotaz na panenky a tak jsme se pustily do hledání. Měla jsem staženou z FB. Bez návodu, paní psala, že jen tak zkoušela, podle svých předchozích panenek. Panenka byla moc hezká, upozornila jsem Ilču, že se mi nejspíš nepovede úplně stejná, protože pojedu od oka. Souhlasila. Pustila jsem se do díla. Ta paní z FB měla na prodej pár návodů svých verzí  panenek, tak jsem si dva koupila. No a vznikla úplně nová verze její panenky Magdalenky....


Nejprve jsem uháčkovala samotnou panenku, 
vymodelovala hlavičku,
přišila paruku,
no a panenka byla na světě.



Potom jsem se pustila do šatiček.



Zezadu mají dva knoflíky, aby se malá slečna mohla učit je zapínat.
Šaty jsou vysvlékací.



A tady trochu jiná, růžová verze šatiček.



Vzadu jsou taky na knoflíčky.



Panenka má dvoje šatičky.



A tak vypadají na panence šedé šatičky.



Copánky si může nechat jen tak na volno, nebo je svázat mašličkou.



Panenka v růžovém.
Když jsem panenku předávala,
měla jsem strach, jestli se bude líbit.
Zbytečný.
Ilonka mi o týden a kousek později hlásila, 
že panenka je v kurzu.
Malá bez ní neudělá ani krok.
A to je ta největší odměna pro mě.



Máte rádi písničky?
Zkuste se zapojit do naší hudební abecedy.
Ráda si nejen já poslechnu vaše písničky.




42 komentářů:

  1. Ta je krásná - moc se vám povedla. 🙂
    Hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, panenka se povedla je to úplná modelka. Ani se nedivím, že se holčičce líbila. Fukčárinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že udělala radost, to je důvod, proč mě to tak baví

      Vymazat
  3. Co dodat. Prostě kdo umí, ten umí. Taky ráda háčkuju a pletu na malé dětičky a mám radost,když se to líbí a nosí to. Ze zvířátek jsem se zatím zmohla na králíčka. Taky se líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to bezva pocit, když uděláš někomu radost, že? :-)

      Vymazat
  4. Panenka je krásná, a ty vlásky nemají chybu! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, jsi šikula. Panenka se ti moc povedla. Měj se krásně 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, panenka je krásná, moc se Ti povedla. Svého času jsem také panenky pro malé maminky háčkovala. A tu radost, když se panenka líbí, znám a moc Ti ji přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, ta panenka je prostě nádherná a ty jsi opravdu šikulka. 👍👍👍
    Zaujaly mě ty vlásky, zejména jejich materiál. To je žinylka? Nebo něco jiného?
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlásky jsou háčkované technikou chapadla u chobotničky, uděláš řetízek a do každého očka háčkuješ 3 sloupky (jedno jestli dlouhé nebo krátké). Asi od 3-4 oka řetízku se to pak samo začne stáčet.
      A ano, je to něco jako žinylka. Měkoučké, heboučké, krásně se to duchlí :-)

      Vymazat
  8. Renatko, panenka je hóódně povedená, krásná a s miloučkým obličejem :-) Jsi moc šikovná, povede se Ti všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, ta se Ti povedla. Je opravdu nádherná a nedivím se, že ji malá nepustí z ruky. I šatečky jsou úžasné, jsi moc šikovná.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, hlavní je, že je malá princezna spokojená.

      Vymazat
  10. Panenka je úžasná, máš zlaté ručičky, vážně! A když ještě udělá výtvor radost, co víc si přát ♥️.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, víc už asi nic, jen aby se další hračka zase povedla.

      Vymazat
  11. Panenka je kouzelná. Do čeho všeho se Reny, pustíš - já jen zírám. Jsi talent na háčkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes mi volala kamarádka, prý v práci to mám těžký na hlavu i na fyzičku. Já na to, že jak přijdu domů, odpočívám s háčkem v ruce a obě jsme se smály.... :-)

      Vymazat
  12. Tedy, Renátko, jsi moc šikovná. To musela být "piplačka", ale stálo to zato. Chválím a moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ježurko. Musím říct, že mě to bavilo. Nejela jsem podle jednoho návodu, ale to právě kombinování tomu všemu dodalo šťávu

      Vymazat
  13. Renatko, děkuji za milý mail. Jsem ráda, že jsem mohla přispět něčím novým, sama ráda objevují. 🙂 Došlo vám to video i s textem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, došlo a dokonce 2x :-)

      Vymazat
    2. 🙂 Tak to dopadá, když mamka žehlí prádlo, já píšu, do toho se s ní bavím... a pak se seknu a místo a píšu i. Štěstí, že odkaz na skladbu je správný. 🙂

      Vymazat
    3. Raději 2x než vůbec 😀

      Vymazat
  14. Reni, já také pochválím panenku, jak přibližně velká je? Líbí se mi, jak jsi vytvarovala obličejík, nejdříve jsem si všimla vlásků, myslela jsem, že jsou ze žinylky. Velice dobrý odstín té tělové barvy. Panenka se holčičce prostě musí líbit! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká je asi jako A4 formát, možná malinko větší.
      Dnes mi bylo opět potvrzeno, že se od ní malá nemůže odtrhnout. Moc mě to těší.

      Vymazat
  15. Renatko panenka je kouzelná a osobitá. Věřím, že jsi udělala velkou radost a k tomu šatičky, dá se převlíkat - to je svět holčičí.
    Měj krásné jarní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už hračka, tak ať má i nějaký účel. Malá si bude hrát a přitom se ji naučí převlékat a zapínat knoflíky.

      Vymazat
  16. Panenka nemá chybu. Moc se mi líbí. Taky mne potěší, když nějaký můj výtvor udělá obdarovanému radost. Ta Tvoje panenka taky radost udělala a tak to má být :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se ti povedla a určitě dělá holčičce radost.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to se nedivím, že to dívenka bere jako poklad. Je to moc fajn pocit - dělat takovou radost.

    OdpovědětVymazat
  19. Je krásná. Jsi opravdu šikovná. Myslím, že takovéto podomácku vyráběné hračky mají vždy úspěch. Myslím, že z těch dárků je cítit ta radost z tvoření i obava, aby se líbilo. Je krásná, něžná a měkkounká. S tou holčička zažije radosti .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤