pátek 28. května 2021

Pončo

 Reni, já bych moc chtěla pončo. S kapucí...

Tak nějaké najdi a mrkneme na to....


Ona našla obrázek ponča a já k němu dohledala návod. 
Nebyl nejlevnější, ale já podle něj koupila dokonce i materiál. 
Bylo nutné návod trochu upravit, nechtěla tam rukávy.



Návod nebyl v češtině, vytvořit kapuci byl docela oříšek.
Ono se totiž tou kapucí začínalo




Ale na konec se mi to povedlo
A pak už jsem si jako obvykle návod přizpůsobila k obrazu svému.
Nebylo to moc složité,
vzor byl jednoduchý
a tak jsem vlastně háčkovala naráz dva šátky.



Detail vzoru.



Zvláštní pohled na vzor


Vrátím se zpět ke kapuci.
Nepovedlo se mi ji udělat přesně podle návodu.



Ve finále jsem docela dost improvizovala



Ale nemyslím si, že bych ji zkazila.
Je jenom trochu jiná.



Hotové pončo bylo hodně velké,
na šířku přes jednu postel.



Detail se střapci



Těch řad, co jsem musela uháčkovat bylo fakt hodně.




A pak najednou bylo hotovo.
Pončo a hrnečky....



Střapce jsem pak ještě musela umravnit,
některé vystrkovaly růžky...




Pončo v celé své parádě.



Takhle to vypadalo ze zadu.


A teď jak ho zabalit na předání....



Nebo takhle ?
Nakonec jsem jo složila ještě napůl
a vložila do dárkové tašky.
Radost z něj byla velká.
Možná i proto, že jsem ho tvořila v době covidové....



Ještě máte pár dnů na to poslat tu svou písničku.
Tak piště...













21 komentářů:

  1. Renčo, moc hezké pončo. Já jsem jednou háčkovala vnučce kabátek s kapucí a dlouho jsem nevěděla jak ji uháčkovat. Nakonec jsem to dala, ale myslím, že ho vnučka nikdy nenosila. Tvoje pončo mělo naštěstí úspěch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mělo právě proto, že bylo na přání...

      Vymazat
  2. Renatko, pončo je krásné a moc se ti povedlo. Navíc jsi báječně sladila barvy. 👍👍👍
    Já pletla pončo před dvěma a půl roky z dvojité příze, aby bylo silné. Vnučka Ema si totiž ráčila 2. listopadu zlomit obě ruce. Byla jsem krátce po infarktu, pletení a další činnosti mi nebyly doporučeny, ale... dcera štrykovat neumí, nabídka v obchodech byla nevalná a navíc bylo vše tenké. Pončo bylo jediné, co mohla s nadvakrát ohnutými sádrami nosit ven. Stihla jsem to tehdy v rekordním čase.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi dost dobrá. Chudina Ema, zlomit si obě ruce, to je prostě pech. Ještě, že má tak šikovnou babičku

      Vymazat
  3. Mně se pončo líbí moc a barvičky jedna báseň. Jsi fakt hodně šikovná 🌻

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak to je nádhera. Renatko, jsi nesmírně šikovná, ... to muselo být radosti.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to takové čučavé, a k ní se to výborně hodí.

      Vymazat
  5. Renčo, máš to moc hezké. Já taky nosím ráda ponča, mám dvě, ale bez kapuce. Povedlo se Ti na jedničku ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Reni, já jsem na sobě pončo taky neměla, ale líbí se mi, když ho vidím na jiných. Možná by to chtělo si ho vyzkoušet a pak by se vidělo :-))
    Tobě se povedlo na jedničku. Chválím i pěkné barvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš pravdu, kdybych ho zkusila, tak bych viděla, jestli mi sedne nebo ne

      Vymazat
  7. Je překrásné! Momentálně ujíždím na háčkování plédů, je to neskutečný relax, ale těch řad a kilometrů příze! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, háčkování je relax jak blázen. Chlap mě naštve, vezmu háček a jedu...

      Vymazat
  8. Klobouk dolů, je parádní! Mám tu jedno bílé trojúhelníkové a jedno smetanové hranaté, ale moc je nenosím. Asi spíš proto, že na ně prostě zapomínám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, jak vypadá to hranaté. Ale je to škoda, když je máš, nenosit je.

      Vymazat
    2. To je takové to klasické indiánské. Dlouhý obdélník s dírou pro hlavu.... akorát že indiáni je mají většinou pruhované, já mám jednobarevné.

      Vymazat
  9. Pončo se ti povedlo, krásně sladěné barvy a výborný vzor. Před covidem jsem si pončo objednala z jedné nabídky, ale nějak mi nesedělo, vrátila jsem ho. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, pončo se vám opravdu povedlo. I mně se moc líbí sladění barev.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. Pončo je super, moc se Ti povedlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤