pátek 7. října 2022

Druhý ze čtyř - Edlothia

 Jak už víte, dostala jsem zadání uháčkovat 4 šátky Jako druhý jsem dělala šátek podle vzoru, který jsem nikdy před tím nedělala...

Barvy klubíčka byly nádherné.
Začíná se od středu, ta barva pak bude u krku.



Vzory jsou k dispozici na netu, stačí jen hledat.
Jsem v několika FB skupinách, od tama mám také spoustu vzorů.
Některé jsou zdarma, jiné jsou placené.


Možná to barevně nevypadá,
ale je to to vybrané klubíčko,
ale focené při špatném světle a na nevhodné podložce



Zde jsou barvy realističtější.
Detail vzoru



Detail zakončení šátku


Krásné barevné přechody...



A tady je šátek hotový.



Hotový šátek je opět velký
202 cm na šířku a 88cm na délku


A tady je v celé své velikosti



Složený a připravený k předání



Tak, už tu byl zelený, barevná Edlothia a který bude příště?


*********

Tlačítka na hlasování v Knižní abecedě na písmenko F.
Dáváte hlas vždy jedné knize. 
Za vaše hlasy děkujeme.


Spisovatel na F


Fantasy


Pokud chcete, můžete se zapojit i vy:
1. téma
Víte, jaké téma na G mám na mysli?
V širším pojetí je to nauka o vztahu kultury a potravy s dopadem na pohodu a zdraví organismu v určitém historickém období.
Knihy vydávané v rámci jedné z částí tohoto tématu mají pojmenování na písmenko K.
Je to jako v knihovně: na policích s tematickým zaměřením na G najdete v celou jednu polici (ne-li víc) knih s označením na K.
Každá z nás má alespoň jednu doma, na to si vsadím.
Pomůže vám rčení, že láska prochází žaludkem?


2. možnost
Znáte nějakého spisovatele či spisovatelku s příjmením na G? Pošlete jakoukoliv knihu od něj nebo od ní.

Moc se těším na vaše knihy
 





7 komentářů:

  1. Nádherný šátek - bezva příze, precizní práce.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně něžný, nádhera, Renatko! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko přišla jsem se zde nejen pokochat ,ale dnes i přát. K Tvému svátku hodně zdraví, štěstí a pohodu,stále dobrou náladu.🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, za kochání se i za milé přání

      Vymazat
    2. Moc děkuji za kochání se i za přáníčko

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤