středa 16. srpna 2017

Dárek od Ježíška

Ježíšek v závěru roku 2016 naznal, že potřebuji změnu image. Trošku mě tím svým přesvědčením pravda naštval. To jsem tak nemožná, že je nutný zásah profesionálů? Nicméně po pár dnech se mi rozleželo v hlavě, že mi chtěl vlastně udělat radost. Začala jsem se tedy těšit a plánovat, kdy tu změnu image s nakupováním provedu. Ale pořád jaksi nebyl čas. Pak jsem změnila práci a řekla si: teď je ten správný čas. Objednala jsem se a byla celá nedočkavá, jaké to bude.

Dnes ráno mi málem ujel autobus. Vzala jsem to na nádraží autem a nechala ho tam zaparkované. Ještě, že nikde "zelené žabičky" neměřily rychlost. V autobuse jsem znovu a znovu studovala plánek, abych to v Brně našla.




Pokus o selfíčko se moc nepovedl...ale chtěla jsem mít něco pro srovnání na pak...


Nejprve mě příjemný muž usadil ke stolku a během celé Změny image mi buďto on nebo další personál salonu nabízeli vodu, čaj, kávu... Byli velmi milí a přitom nevtíraví. Pak se mě ujal vizážista. Prosvítil mě očním rentgenem od hlavy až k patě. Posadil mě před ohromné zrcadlo, stoupl si za mě a začal povídat o vlasech. Domluvili jsme se na jejich barvě a střihu, který by opticky prodloužil a malinko zeštíhlel moji malou postavu.
Když si mě vzala do parády kadeřnice, už to svištělo. S novým účesem jsem velice spokojená. Je velice vzdušný, ale také lehce upravitelný.
Pak se mnou začal pracovatl opět vizážista. Maloval mi části oblečení a vysvětloval, co se k mé postavě hodí a co ne. A nebyly to jen výstřihy, délky rukávů nebo kalhot. Kreslil i umístění, tvary, barvy a velikosti knoflíků, zipů, kapes. Vysvětlil jak nosit kabelku, abych odpoutala pozornost od jistých neforemných částí mé postavy. Prostě poskytl mi odborné poradenství v nakupování.
Na závěr mě nalíčil. Doteď jsme si vystačila s rtěnkou. Už ani nevím, kdy jsem se líčila se vším všudy. Na šibřinky v březnu?Pak už asi ne. Shodli jsme se, že pro mě bude lepší běžné denní líčení, bez makeupu. Jen zvýraznění očí, tváří a rtů. Je to jednoduché a praktické. Mám od vizážisty pár pomocníčků.
Tuhle krásnou taštičku jsem trošku naplnila já a trošku salon.



Příště si doplním zbytek.... :-D




O tohle selfíčko jsem se pokusila doma asi za 3 hodiny



A ještě jedno selfie



No a takhle jsem vypadala po malém výletě na kole ve 20 hodin.
Nepoužívám lak na vlasy ani tužidlo.
Líčení vydrželo, opravdu nemám makeup, je to jen jemně matující pleťový krém.


35 komentářů:

  1. A moc Ti to sluší
    Tak nějak Tě to prozářilo

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, neuvěřitelně ti to sluší. Dobře jsi udělala, že jsi na změnu image šla.
    Vypadáš o mnoho, mnoho let mladší.

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt hezký dárek... Máš pěknou pleť a žádný vrásky, potvoro...

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. Změň si konečně profilovku, vypadáš na ní jak svoje máma...

    OdpovědětVymazat
  5. Kočka! Sluší ti to a jsi dokonce odvážná, když jsi se odhodlala. Nejlepší počiny jsou ty, kterým nevěříme. A potom koukáme na selfíčka na šikovnou kočku.
    S tou profilovkou má padesátka pravdu - teď vypadáš jako svoje dcera!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Kitty,
    díky za podporu...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Nejvíc se mi rozsvítily oči

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Zato šediny se musely maskovat   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Dceru jsem si vždycky přála     

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, paráda. Super účes a nenásilné líčení ti sluší a celou tě rozzářilo. Dárek neměl chybu 😀😀

    OdpovědětVymazat
  11. Je vidět, že v určitém věku je tohle výborný dárek. Dobře jsi také zvolila ten přechod, kdy jsi končila ve staré práci a šla do nové. Získala jsi dobrý pocit, že ti to sluší a máš motivaci se i přimalovat. Já jsem pro, aby se ženy malovaly, jistě s citem a vkusem, ale rtěnka jen nestačí. Myslím, že i ty rady ohledně oblékání ti pomohou při výběru nového šatstva.   

    OdpovědětVymazat
  12. Renatko, moc ti to sluší. Ježíšek to myslel samozřejmě jen dobře! Mimochodem do tohoto salonu jsem před pár lety chodila ke kadeřnici
    A víš co, na celé změně je úplně nejlepší, že se ty sama cítíš skvěle. Dostala jsi určitě užitečné rady a jak se tím budeš řídit, tak si brzy okolí všimne, že je něco jinak...něco dobře jinak.
    Ještě jednou palec nahoru. Za mě skvělé

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mě napadá, jen aby Ježíšek té proměny nelitovat. Udělali z tebe kočku, teď tě nebude chtít samotnou pustit ani na krok. moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. Salon znám, denně jezdím kolem, dvakrát
    Tobě jeho návštěva krásně  prospěla, jsi rozzářená jako sluníčko

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Dobrovolně přiznávám, že přes mobil to byla pořádná fuška...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Bylo to moc příjemné dopoledne. Cítím se plná elánu

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Máš pravdu Hani, tak nějak jsem se probudila a ožila. Manžílkovi se to taky líbí, to mi zvedlo sebevědomí

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Ten vzdušný účes se mi moc líbí, takže i přes jeho vyšší cenu návštěvu salonu určitě ještě v tomto roce zopakuju. Rady vizážisty jsem hned uvedla do provozu. Ono to fakt funguje

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Děkuji Jity. Jsem zvědavá, co bude mužíček říkat na setkání s kamarádem Š. Doteď mu to nevadilo

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na úvod...nikdy by mě takový dárek neurazil, naopak, je úžasný a moc bych si ho užila.
    Musím říct, že ti to ohromně prospělo, omládla jsi tím sestřihem nejméně o 10 let, fakt kočka, nejenže zkrotila tvoje přirozené vlny, ale dala jim štábní kulturu.Kadeřnici skutečně tleskám. a já bych vyhodila ty kalhoty, co máš na sobě, máš pěknou sostavu, co jsi zhubla a těmi vzory, ti přidávají, ale to ti tam určitě stylista řekl     

    OdpovědětVymazat
  21. Renatko, fakt krásný dárek! Moc ti to sluší a to nejdůležitější je, že se cítíš moc fajn a plná elánu a energie. A ta radost z tebe úplně vyzařuje, i oči se ti rozsvítily, užívej si to a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  22. Paráda! Projasnilo Ti to tvář a omladilo! Nikdy jsem tam takhle nebyla, ale určitě by mi to taky pomohlo. Ale sama se tam nedokopu a nikdo mi to nekoupí, béééé!

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Hele, tys tam byla určitě schovaná za zrcadlem Kalhoty mi neschválil, doporučil rovné a bez vzoru      Ten účes jde bez větších problémů vykouzlit i doma, což je super. A muž mě honí na procházky...

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Děkuji moc Užila jsem si to dopoledne parádně. Začala jsem se líčit a je to fajn pocit

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Nakonec uznávám, byl to super dáreček. Sice tak trochu drahý, ale proč by si jednou za čas nemohl Ježíšek vyhodit z kopýtka....   

    OdpovědětVymazat
  26. Po přečtení titulku a kouknutí na první fotku jsem si myslel, že jsme od Ježíška dostala ten barák Pak mi samozřejmě řádky vše osvětlily, že jste nepatříte mezi ty, kteří v podlaze při úklidu našla sto miliónů

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Ale ani takovému dárků bych se nebránila...

    OdpovědětVymazat
  28. Renátko, jsi krásná žena a nádherně ti svítí oči.

    OdpovědětVymazat
  29. Sluší a moc někdy je potřeba profesionál, né proto, že by člověk nebyl hezky, nebo tak něco, ale nikdy se nenalíčí, ani neučeše tak jak to udělá profík

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤