sobota 19. srpna 2017

Sklípek ve městě

Mám ráda dobré vínko. Dvakrát jsem byla na jižní moravě ve klípku. Jelo se autobusem. Už dopředu jsem měla obavy z jízdy zpět, protože bus neměl dálniční známku a zatáčky nemá opilý žaludek rád. Za žádných okolností jsem nedovolila své klapce, aby se nedejbože otevřela. I přes omezený vinný režim se mi ve sklípku moc líbilo. Asi tak před rokem mě kamarádka pozvala do vinotéky U Reka. Přímo u nás v Prostějově. Není to jen prodejna sudového vína, ale i příjemné posezení. Obsluha je zde velice příjemná a radost pohledět. V nabídce není jen stáčené sudové víno, ale i káva, čaj, brambůrky, slané tyčinky, na objednání vám k vínečku udělají i obložené mísy se sýry, salámy, klobásami, aby se líp pilo. A ta šik obsluha s vámi bude klidně i přes půlnoc. Prostě takový vinný sklípek uprostřed Hané.
Vinotéka u Reka.



Nad vchodem.



Příjemné, stylové prostředí uvnitř vinotéky.



Nabídka vín je pro nás dostačující



Část podlahy je prosklená.
Pohled do sklepa na archivní vína
není moc příjemný.
Studna je hooodně hluboká.
Po schodech nahoru se jde dobře,
dolů je to s hladinkou horší.




Nabídka čajů je opravdu pestrá.

Shora na nás kouká
trochu přerostlá spermijka.


Stylově i s kávičkou.
Chodíme sem rády,
třeba jen na dvě dvojdecky vína...
Máme to tu rády.

28 komentářů:

  1. Ty prosklený podlahy nemám ráda, bojím se na ně stoupnout...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné stylové prostředí, nejsem vinař, ale dala bych si tam s tebou kávičku.
    Děvčata rozmazlujte se

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná zašívárnička pro dvě ženičky. S hladinkou je všechno hned radostnější a s kamarádkou u vína a kávičky - paráda. U nás v okolí se taky takové najdou, jen je hledat. My máme Hospodu hned vedle, ta je ale spíš pro pívaře. Má ale na pití i další tekutiny, jen tam zajít

    OdpovědětVymazat
  4. Víno nepiji, ale sklípek vypadá opravdu moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Červené vínko si občas dám, pěkně v klidu domova. Máme docela slušnou vinotéku. Nejraději mám DORNFELDER pozdní sběr.Občas, když je nálada otevřeme si s manželem sedmičku, já si dám dvě až tři deci a to se mně pak pěkně spí.

    OdpovědětVymazat
  6. Panečku, člověk by se z toho dal na víno

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: No právě, co když to sklo praskne...

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Simi, ráda si s tebou kafčo dám. Je libo voňavé belgické pralinky, nesmrtelnou brazilskou klasiku nebo některý druh z mých oblíbených afrických káviček?

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Zašívárna jo?        Vlastně proč ne? Moje polovička víno nepije, chodí s náma jen na pivo

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Dřív se tam chodilo jen pro stáčené víno. To posezení je tam krátce a pořád se upravuje a vylepšuje. A ta obsluha...       

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Tohle mi moc chybí, večer si s mužem přiťuknout vínkem. Já víno a on pivo, to není ono, navíc nejsem až taková "p...a", abych vyzungla celou sedmičku. Dornfelded neznám, ale napsala jsem si to do mobilu...   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: K Rekovi chodíme fakt rády. Jen s našima službama (obě jsme sestřičky) není ta frekvence nic moc...Vzhledem k té obsluze by to chtělo ji zvednout...         

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné místečko, určitě dobré posezení. Vínko posledních 15 let nemusím, škoda. Někdy ze slušnosti si dám jednu sklenku. Ale kávičku bych si tam ráda dala.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Kávu a čaj ti tu rádi nabídnou

    OdpovědětVymazat
  15. Ta vinotéka vypadá hodně příjemně! :)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ona je i hodně příjemná   

    OdpovědětVymazat
  17. To musel být příjemný výlet, ty fotky přímo lákají se tam vypravit, ráda bych si tam poseděla

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Má to jen jednu malou chybou, máme to kousek od našeho       

    OdpovědětVymazat
  19. V mé lednici je všeho stálý nedostatek, jen víno se u mne vždycky najde v dostatečném množství a sortimentu .

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Tvoje lednička se mi moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  21. To je opravdu krásné nejen posezeníčko, ale určitě si tam každý něco dobrého i vybere. Taky bych tam zašla. Ale tu skleněnou podlahu opravdu taky nemusím.

    OdpovědětVymazat
  22. No tak to nádhera, hlavně pro moje oko! Ovšem chuťové buňky taky nejsou pozadu .

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Zrovna včera jsme tam znovu byli

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Já stoupnu jen na krajíček...

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Moje chuťové buňky si včera pošmákly

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤