pondělí 21. září 2020

Přátelská návštěva

V mém bývalém pracovišti jsme některé, jak už to tak někdy bývá, měly k sobě blíž, než ke zbytku kolektivu. Občas se scházíme, pokud možno aspoň jedenkrát za rok. Prostě se potřebujeme vidět. Obzvlášť po první vlně coronaviru jsme se na sebe těšily. Každá už  pracujeme někde jinde a tak je nezbytné si občas vyměnit zkušenosti a zkrátka a jasně poklebetit. Jedno takové setkání navrhla Martinka. Mají rodinný dům se zahradou, takže místa spousta. Jediný problém je v dopravě k ní. Ale to pro tentokrát  k mému velkému překvapení láskyplně vyřešil můj manžel. Prostě mě, Zdenču a Peťulku  nabral do auta a udělal nám taxi službu. Takže jsme mohly všechny ochutnat výborná vínka. Marťa je stočila U Reka. Aby toho na ni nebylo moc, tak každá z nás doma něco připraví a doveze. Já slané  nivové tyčinky a polštářky, Věruška makové rohlíčky a koláčky, Peťulka mrkvový dortík a Zdenča kokinka a drobnosti pro 4 Martinčiny dítka. 


  

Peťulky mrkvový dort. 

Byl vynikající.



Marťa nám k němu uvařila kafe a my si labužily.



 Na pití jsme měly vodu se zahradním ovocem a citronem.



Tady se nám připravovaly vynikající kousky masíčka.



Maso bylo opravdu strašně dobré.

A víte co, měly jsme k němu domácí kváskový chléb.



Tak jsme si zaplnily žaludky a mohlo začít 

ochutnávání vína.

Možná je tohle moje sklenice, možná není, už si to nepamatuju.

Pila jsem bílé víno. Bylo moc dobré. 

Kolik jsem ho vypila? No, asi hodně. 

Když pro nás přijel manžel, 

smála jsem se jako sluníčko nebo to bylo jojo?



Půjčily jsme si morčátko.
Bylo zvyklé na lidskou dlaň a taky krásně přítulné.



A tady je s ním jedna z nás.
Setkání to bylo vydařené.
Zapily jsme několikery narozeniny a to velmi důkladně.
Probraly jsme rodinné problémy.
Zhodnotily jsme jak nám to jde v práci.
A královsky se u toho bavily.
Tak zase někdy příště....
A ještě jednou děkujeme Marti.












41 komentářů:

  1. Takových vydařených setkání s přáteli je třeba, obzvláště v té blbé náladě, co se s námi od jara táhne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neuvěřitelně nás to krásně pozitivně naladilo. Očividně jsme všechny potřebovaly pořádný oraz 🙂

      Vymazat
  2. Také se občas vidím a pokecám s bývalými kolegy z práce a je to moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva, člověk se hned cítí víc v pohodě 😃

      Vymazat
  3. Je skvělé, že se takto scházíte, i když spolu už nepracujete. Ten mrkvový dortík vypadá na obrázku moc hezky, já jsem po něm už několikrát pokukovala v kavárně, ale ještě jsem neměla odvahu ho ochutnat :) Tak snad příště :D A to masíčko, nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je bezva, že se občas setkáváte, tohle bylo setkání určitě hodně vydařené. Je třeba si v této době dopřát nějakou radost, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá jako moc příjemně strávený čas. Co je lepšího? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se občas setkáváme s bývalými kolegyněmi. Taková setkání jsou prima, probere se co je nového a když je k tomu něco dobrého k jídlu a pití, tak co víc si přát.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to fajn, ale scházejí se tak i muži? Nevím, ale vaše setkání je inspirativní a je fajn, že jsi to tady tak hezky popsala. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám chlapy, co se taky podobně scházejí. A to je dobře, každý potřebuje občas vypnout...

      Vymazat
  8. V dnešní zvláštní době je třeba se rozveselit a dodat si optimismu. Nevíš, co bude zítra. Ta nejistota je hrozná. Také chodím se skupinou stejně starých "děvčat" jednou za týden na výlety po okolí našeho bydliště. Však jsi četla na blogu. Projdeme se, popovídáme, zasmějeme se, něco sníme a je nám moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. Takováhle setkání jsou bezvadná. Člověk se uvolní, zasměje, prostě si to užije. Taky se takovým dýchánkům nebráním :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. těch dobrot do bříška! Super! A vínečko? To miluji, vždyť jsem se narodila na jižní Moravě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vínečko bylo moc dobré, však se mi taky slušně pletl jazyk....:-):-):-)

      Vymazat
  11. To vypadá na moc příjemné setkání a nejen kvůli tomu jídlu a vínku, co vypadá lákavě. Je moc dobře, že jste se tak pobavili, také mám taková setkání ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jsme se chtěly konečně vidět a pno to konečně klaplo:-)

      Vymazat
  12. Každé setkání s dobrými přáteli vytvoří pozitivní náladu na hezky dlouho. V této nelehké době je to potřeba ze všeho nejvíc. Všem vám přeji do dalšího boje s tou "chřipečkou" pevné nervy a hlavně se nenakazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé přání, ty pevné nervy asi budeme potřebovat všichni, tak se držme :-)

      Vymazat
  13. Rozumím, že se lidé, byť už spolu nedělají, schází a jsou šťastní.
    Mám kolegyni z interny, se kterou se i po 35 letech scházíme a stále si máme, co říct.
    A vždy se i po těch letech na sebe těšíme.
    Kokinka ... Renčo, to je moje mládí :-)tohle slovo znají jen Moraváci, krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přece bys nechtěla, abych řekla bonbóny...??? :-):-):-)

      Vymazat
    2. V žádným případě, konkina jsou poklad, co mám u srdce.

      Vymazat
  14. Taková setkání bývají prima a člověk má hned lepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, tak to muselo být fajn setkání. Samé dobroty jste měly a to vínečko ...
    Renatko, měj pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  16. Taková setkání jsou prima. I já se scházím se svými kolegyňkami z práce - nyní už kamarádkami.
    Pěkně jste si to užily. Renatko, krásné podzimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  17. Člověk má po takovém setkání s přáteli hned lepší náladu, že?

    OdpovědětVymazat
  18. To muselo být prima takové setkání. Zajímalo by mne, jak chutnala ta mrkev na dortíku? Nějak mi to nejde dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, byla taková tvrdší, byla to mrkev, ale myslím, že to měl být marcipán...

      Vymazat
  19. Dort vypadá hodně dobře, taková setkání mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to vypadá na krásný mejdan, takové mám nejraději. Ochutnala bych asi všechno. A že jsi byla vychechtané sluníčko? Tak to má být, člověk se musí někdy uvolnit a odvázat. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤