sobota 20. dubna 2013

Květ

Mám ráda květiny, asi jako každá žena.
Před svatbou, když se plánovalo co a jak, mluvilo se taky o kytkách. Jakou budu mít coby nevěsta kytku a jakou budou mít máma s tchýňkou. Chtěla jsem velkou převiskou kytici z karafiátů. Dopadlo to tak, že jsem měla vazbu z barevných gerber. Byla moc hezká.
Jako malá holka jsem často chodila k tetině, která pěstovala v zahrádce narcisky. Byly určené na hřbitov. Občas mi ustřihla pár mých oblíbených žlutých s plným středem. Dala jsem si je do pokojíčku a večer
Zamilovala jsem si frézie. Moc hezky mi voní. Jsou takové jemné.
Od manžela jsem zatím dostala růži a karafiát.
Ví on vůbec o mé zálibě ve fréziiích? Ptal se mě někdy, jakou květinku mám ráda? On asi ne...

2 komentáře:

  1. Frézie jsou také jednou z mých nejoblíbenějších, vlastně možná ty nej ze všech .

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤