úterý 22. ledna 2019

Andělka

Našla jsem ji na FB.  Moc se mi líbila. Placený návod od Modré Koaly je k dispozici na Fléru. Vlastně jsou to návody dva, možná, že už je jich i víc. Začala jsem háčkovat podle Andělky Shadow. Mám ráda veselé barvy, tak jsem je trošku upravila.

Jedna ze dvou  fotek z vyrábění andělky


Tohle je šála.


Moje první andělka 


Na přání jsem ponechala barvy, jen je trochu přeházela



 
Jiné odstíny fialové



 V zářivé  barvě.



Skusila jsem i variaci na andělku Blue.
Z toho druhého návodu jsem si něco vzala,  něco upravila 
a zkombinovala to s tím prvním návodem...



Barvičky jsem měnila podle přání.


Do nožek jsem vsunula chlupaté drátky,
aby andělky mohly líp sedět.



Tyhle byly skoro stejné.
Jedna je malinko vyšší, má delší tělíčko 
a jinou barvu šatiček, 
aby se sestřičky nehádaly :-)

Mějte se andělsky, Vaše Chudobka1970


4 komentáře:

  1. Renatko, andělky se Ti moc povedly. Určitě udělaly velkou radost. Já jsem jednu háčkovala vnučce předloni k Vánocům.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Sedmikrásko,

    tak to maj andělky díky drátkům vlastně chlupatý nohy!!! :-D

    Ty vyrábíš tak hezký věcičky! :-) Jestli bych se znovu měla narodit, tak řeknu, až se bude rozdělovat talent, že chci taky umět ruční práce! :-) Z těch výrobků vždycky čiší taková pohoda.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní porost na nožkách zase přichází do módy...:-D:-D:-D

      Vymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤