pátek 4. ledna 2019

Přívěsky soviček

Měla jsem pár týdnů do srazu Ženského klubu . Přemýšlení nad dárečky pro ostatní členky nebralo konce, nic mě nenapadlo. A pak jsem na to kápla. Sovičky. Přívěsky soviček. 

Podle návodu jsem se pustila s chutí do práce.


Pomalu začala vznikat moje první sovička


Chvilku jsem háčkovala, pak vyplňovala dutým vláknem,
no a potom vyšívala

Šlo to pomalu



A tady jsou má první dílka.



Tahle byla obrýlená.


Jedna do hněda


Trochu jinak hnědá


S rolničkou



Skusila jsem naháčkovat korálky


Jedna mezitím usnula


Sovy na výrovi



Soví školička



Soví slečinka



Použila jsem melírovanou přízi


Tyhle soví slečny milují fialovou


A tyhle taky

To bylo soviček, viďte.
Nějak jsem se za ně zaháčkovala.
Vaše Chudobka1970








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤