pondělí 25. ledna 2021

Šátek Meshes.

 V jedné písničce se zpívá: Jsem silnej ročník sedumdesát. Loni mi bylo padesát let. I mé kamarádce, spolužačce ze základky, Lence F. Vídáme se jen málo. Loni, v prázdniny jsem ji pozvala na pozdní oběd (nebo brzkou večeři). Měla jsem pro ni připraveny dva dárky. Čajovou směs i s hrnečkem a šátek... 


Klubíčko jsem dostala od Zdenči k padesátinám spolu s návodem na šátek Meshes.
Vzor nebyl složitý. 
Háčkovalo se mi to docela dobře.



Mělo to však háček,
klubko bylo v malém návinu, 
uváděli tam max. 750 m.
Vyšlo to tak říkajíc " o hubu".




Hotový šátek se musí takzvaně blokovat neboli vypnout.
Já tedy šátek neždímu v pračce, jak uvádějí Klubíčkoviny,
jen ho namočím do aviváže, ručně ho vymačkám a pak pověsím.
Tím, jak je v něm zbytek vody, se sám vypíná.
Kolíčky ho udržují v tom správném tvaru.



Myslím, že se docela poved.



Když jsem tyhle fotky ukazovala jedné známé, 
chtěla ho hned taky.



Líbí se mi jemné barevné přechody.
Pokud bych měla dost příze,
vzala bych si menší háček.



Snad se bude líbit.



Není až tak velký, ale Lenka F. je drobné postavy a ještě menší než já



Teď ještě vymyslet, jak ho poskládat.



Internet je plný všelijakých návodů...
Tahle kravata nemá chybu.



Když se složí na třetiny, je z ní čtvereček přímo do mé krabičky.



A je zabaleno.
Dnes už můžu prozradit,
že se moc líbil.
Vzala si ho i na sraz ze základky
a to je pro mě největší odměna.

















28 komentářů:

  1. Renatko, šátek je opravdu nádherný☺

    OdpovědětVymazat
  2. Reni, to je parádní práce a výrobek, který nemá jen tak kde kdo. Ty barevné přechody tomu šátku dají ten správný šmrnc. Vidíš, jaká jsi kouzelnice s háčkem. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsem kouzelnice, tak o tom pochybuju, ale baví mě to hodně moc.

      Vymazat
  3. Šálek je super. Taky ráda háčkuju a pletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva. Moje kamarádka teď znovu začala plést. Na svou vnučku.

      Vymazat
  4. Vůbec se nedivím, že se šátek kamarádce líbil. Vždyť je to krásná povedená práce !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Přímo nádherný, ty barevné přechody dělají nevídaný efekt. Tak ať se líbí i ty další, které stvoříš - odměna uznáním tě nemine ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Šátek se ti moc povedl, ty barvičky jsou úžasné! Vůbec se nedivím, že měla Lenka radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšilo mě, když si ho vzala na školní sraz:-)

      Vymazat
  7. Renátko, šátek se opravdu moc povedl. Je nádherný, jsi velká šikulka a máš ode mne jedničku s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jednička a ještě s hvězdičkou , to mám radost :-)

      Vymazat
  8. Oba šátky jsou moc pěkné, moc se mi líbí zvolené barvičky. Takové dárky určitě udělaly radost. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Musím se smát.
    Nejdřív jsem se kochala a pak říkám, proboha, proč na to nacpala ty šílené barevné tkaničky.
    Vzala jsem si brýle a vše je, jak má být. Krásné :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, taky se musím objednat k očařovi :-) :-D

      Vymazat
  10. Renátko, šátek je krásný a opravdu se moc povedl. Je to úžasná kombinace barev. Šedá s růžovou, obě v různých odstínech náramně ladí. 👍👍

    OdpovědětVymazat
  11. Renatko, krásný šátek, povedl se Ti.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný šátek. Ty jsi holka šikovná, o tom není pochyb.

    OdpovědětVymazat
  13. Renatko, šátek je hezký, ten se povedl. Mám moc ráda taková duhová klubíčka. Háčkovala jsem sobě jeden v létě. Chtěla jsem mít šátek veliký, celá se do něho zachumlat - a zjistila jsem, že mám malý návin. Tak jsem to vyřešila doobjednáním jednobarevné příze stejné značky a vypadá to dobře. Chystám se na háčkování dalšího, to už ale bude dárek. S pozdravem Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Nejkrásnější dárky jsou ty, které vyrobíme sami. Moc hezký šátek. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤