čtvrtek 18. února 2021

Papuče ala tank

Blížil listopad a já přemýšlela, co pošlu synovi vojákovi v Ježíškovském balíčku do Lotyšska. Tedy kromě sladkostí a jiných dobrot. Hledala jsem nějakou ptákovinu, která by ho rozesmála. Už nevím, kdo na ten nápad přišel, ale tu osobu napadly papuče jako tank. Vyhledávač mi nabídl spoustu obrázků, jak by měly takové papučky vypadat. Najít vzor bylo mnohem těžší. Na Etsy se mi to povedlo, ale ta cena. Hotové stály přes tisícovku. Návod kolem 180 korun. To se mi zdálo strašně moc. Tak jsem klikala, až jsem se doklikala k jednomu návodu zcela zdarma. Nebyl úplně přesný, ale zato obsahoval tři druhy tanků. Vybrala jsem si ten nejjednoduší a pustila se do díla...


Možná to na první pohled nevypadá, ale není to až tak jednoduché tohohle krasavce uháčkovat.


Ten horní, zelený mě dostal. 
Kde jsem ho jenom viděla ... ve spojení se synem?



No jasně, když studoval v Moravské Třebové 
na Vojenské střední škole.
Foto jsem si s dovolením vypůjčila z jejich stránek


Tuhle fotku mi zobrazil strýček Google, také mu děkuji za vypůjčení.
Je to ten tank z nástupiště, neboli buzer placu Vojenské školy v Moravské Třebové.
Když syn složil maturitu a měli slavnostní vyřazení, fotili se na něm.
Ráda bych sem tuhle krásnou fotku plnou energie dala,
ale jsou na ní vidět obličeje jeho spolužáků....


Pustila jsem se do háčkování.
Šlo to hodně ztuha.
Nakonec jsem vytvořila tyhle papučky...




Dokončit se mi je povedlo až s covídkem,
zapomněla jsem si je vyfotit, tak musely z balíku ven....
Ještě, že nebyl zalepený.
Třepaly se mi ruce, 
s teplotou se hold blbě fotí....



Balík cestoval do Lotyšska se společností DPD.
Má to totiž tu výhodu, že zaplatíte přes internet,
a oni si pak pro balík přijedou.
Nemusíte na balík nic psát,
mají svoji nálepku.
Stačí pak jenom podle sledovacího čísla mrknout, kde se zrovna balík vynachází.
Když ho doručili, přišla  mi na email zpráva.
Dostal ho s předstihem.



Ještě stále máte do soboty 20.2. 2021 čas poslat skladbu,
stačí kliknout na ikonku a dozvíte se podrobnosti







29 komentářů:

  1. Máte šikovné ruce, mně háčkování bohužel nikdy nešlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a mě zase nebavilo. Jako malá jsem háčkovala jenom takové ty pavučinkové šátky na krk. Raději jsem pletla. bavily mě vzory a vyplétané obrázky.

      Vymazat
  2. Renátko, já už jsem si těch papuček všimla v některém tvém starším článku. Věřím, že se synovi líbily. 👍👍👍

    Jdu na tu "Hudební abecedu".
    Měj hezké a klidné dny.🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, psal, že se mu líbily. Škoda, že jsem neviděla, jak se tvářil, když je rozbalil. Nejspíš bylo veselo....
      Těším se na tvůj příspěvek.

      Vymazat
  3. Renatko, já žasnu, co s háčkem dokážeš vytvořit. Věřím, že udělaly synovi radost a že i zahřejí.
    Měj se hezky a přeji hodně zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem něco, co ho rozesměje a doufám, že se mi to povedlo. Když jsem je dělala, ani jsem to tak nevnímala, ale až byly hotové, musela jsem se smát

      Vymazat
    2. Je to skvělý nápad a tobě se i moc povedl :-)

      Vymazat
  4. Papučky jako tank, už sám nápad je skvělý. Určitě pobavily nejenom syna, ale všechny kolem. Měj se krásně, jsem zvědavá, co vymyslíš příště ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až syna osobně vyzpovídám... :-)

      Vymazat
  5. Renčo, chtěla bych vidět, když je vybalil, určitě ho pobavily i potěšily. A jeho kolegy také.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou úžasné papučky, originální dáreček! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Papuče parádní, dárek určitě potěšil ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápad, který se Ti opravdu povedl.

    OdpovědětVymazat
  9. Renčo, tak Ti tady tleskám ! Papučky s tankem nemají chybu. Krásné, vtipné. Věřím, že to nebylo jen tak je vyrobit. Ale moc se Ti povedly, jsou originální. Určitě syna moc potěšily. Měj se hezky Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyby by se na nich našly, ale jsou zamaskované. Taky doufám, že jsem ho rozesmála:-)

      Vymazat
  10. Teda, pane jo. Ty se povedly. Jako opravdový. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný dárek. Potěší a zahřeje :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teploučko v nich je. Nevím proč jsem mela pocit, že je na Sibiři a ne v Lotyšsku:-)

      Vymazat
  12. Renátko, to je mazec. Jsi opravdu šikovná a věřím, že papučky udělali radost.
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle papuče jsou to nejvíc hustěkrutopřísný, co jsem z háčkovaných věcí viděla. Tedy snad kromě oteplouchů, na ty nic nemá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hustý :-):-):-)
      Chceš oteploucha?

      Vymazat
    2. Chystám se na něj, manžel si ho prý moc přeje, chudák, neví, do čeho jde :D.

      Vymazat
  14. Renatko, tank se moc povedl a udělal určitě mezi kolegy poprask. Takový dárek jistě nikdo nedostal.Jsi báječná mamina a strašně šikovná.

    OdpovědětVymazat
  15. Papuče tank :)) Jako dost dobré líbí se mi. Si moc šikovná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤