pondělí 1. února 2021

Oživení Hudební abecedy.

Máte rádi hudbu? Já ano. V podstatě je mi jedno, jestli je to folk nebo pop nebo metal. Musí mít ten správný rytmus, musí mě zaujmout. Nebráním se objevování nového. 
Právě proto jsem se kdysi na stránkách Robky a Jirky pojmenovaných Plant blog zapojila do jejich Hudební abecedy. Když blog.cz končil svou činnost, spojila jsem se s Robkou. Její hudební projekt byl velice zajímavý a byla by strašná škoda, kdyby upadl v zapomnění. Ráda bych ho oživila. Robka souhlasila. Smím použít všechno, co se Hudební abecedy týká. 
Nebudu ji zcela přesně kopírovat. Jen se pokusím jít v jejích kolejích.

A jak to bude fungovat?

Jednou za měsíc zveřejním písmenko z naší abecedy. 
Vaším úkolem bude vybrat si podle něj českou nebo zahraniční hudební skupinu nebo interpreta.
Na YouTube si od něj vyberete skladbu,   a odkaz na ni mi pošlete na hudebni.abeceda@seznam.cz
Nezapomeňte připojit pár slov, proč zrovna tahle skladba, tento interpret, tato skupina.  
Připojte odkaz na váš blog, případně  i vaši přezdívku.


Tak co, jdete do toho?


Za každý správně zaslaný odkaz  získáte malý obrázek s písmenkem. 
A protože je to vlastně i soutěž, 
čeká na několik z vás i malé překvapení.


První písmenko, které ozvučíme bude  A.
Vaše příspěvky budu čekat do pátku 20.2. 2021 do 20 hodin
Už teď se na ně moc těším.





27 komentářů:

  1. Renátko, skupinu už mám vymyšlenou, teď jen zapátrat na Youtube, zda tam skladba, která mně oslovila, bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude Ali, tam je snad všechno. Já tam našla i Prodanou nevěstu :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo a Reni, proč si neupravíš ten čas? Píše to 9:29 a ve skutečnosti je 18:29. ☺

      Vymazat
    2. Hani, špatně sis to přečetla. Andre Rieu by mohl být zařazený pod R, ne pod A. Vybranou skladbu jsi měla poslat na uvedený email a to odkazem na YouTube. Škoda, já ho mám taky ráda, ale na něj přijde řada později. Skus vybrat někoho jiného.

      Vymazat
    3. Hani díky za upozornění na čas, hotovo, spraveno.

      Vymazat
    4. To neva, Reni, tak to případně smaž a já si tu skladbu někdy dám na svůj blog. Nevadí...

      Vymazat
  3. Uvidíme, původní Hudební abecedy jsem se účastnil jen čas od času, když mě něco opravdu zajímavého napadlo, tak v podobném režimu budu asi pokračovat i teď :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dveře jsou otevřené, můžeš přijít kdykoliv se ti bude chtít :-)

      Vymazat
  4. Zrovna nedávno, když jsem listovala stránkami blog.cz jsem nakoukla i do Robky Hudební abecedy a zavzpomínala :). Nebyla jsem pravidelným přispěvatelem, ale věřím, že když ne pravidelně, tak alespoň občas to i u tebe klapne :).

    OdpovědětVymazat
  5. Špatná ta mejlová adresa, nejde mi to na ní odeslat, stále mi to píše že to je nedoručitelné. Takže nevím kam to poslat.

    OdpovědětVymazat
  6. Beru zpět, nečetla jsem ten rámeček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezva, děkuji za skladbu, už se těším, až ji zveřejním v dalším díle hudební abecedy.
      Pokusím se z toho emailu udělat proklik.

      Vymazat
  7. Tak to je zajímavá výzva. Marně ale přemýšlím nad tím interpretem nebo skupinou. Pokud něco vymyslím, ráda se zapojím 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že na něco přijdeš, těch opravdu slavných skupin na A je hned několik.

      Vymazat
  8. To se zdá být dobé a ráda se přidám asi ne na všechna písmena ono to nějak to dopadne:)

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě Alice Cooper. Protože vypadá jak živý neživý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže on začíná na C :-)

      Vymazat
    2. Živý neživý - to je výstižné. :)
      A taky mě napadá krom jiných právě on.

      Vymazat
  10. Reni, dala jsem si na blog OP Prostějov a jak to nakonec dopadlo. Nevíš náhodou, co je na tom místě, jak stával ten podnik a ty budovy? To odpálení je na videu dole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem článek na tvém blogu nenašla. Nevím co je místo OP dnes. Ale pokusím se něco vypátrat.

      Vymazat
    2. Peni, článek je v rubrice Příběhy alavných značek a asi tě může zajímat:
      https://kaleidoskop-podle-hanky.blogspot.com/search/label/P%C5%99%C3%ADb%C4%9Bhy%20slavn%C3%BDch%20zna%C4%8Dek

      Vymazat
  11. Opravdu zajímavý nápad. Ne, že bych neznala od A, ale přemýšlím nad nejoblíbenějším. Tak uvidím, třeba se u nějakého písmenka zapojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty přemýšlej a já se zatím budu těšit na tvůj příspěvek

      Vymazat
  12. Je, to je super nápad, oživit Robčin projekt. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤