čtvrtek 4. února 2021

Zlatá farma

 Před časem se  manžel rozhodl ukázat mi Zlatou farmu. Je kousek od Prostějova u obce Štětovice. Chtěl si jenom načepovat z mlékomatu výborné domácí mléko. Stálo nás to několik stovek, protože jsme nezůstali jen u mléka, ale vešli jsme dovnitř, do prodejny. Poprve v životě jsem si pak doma upekla farmářské kuře, to bylo teda něco. A ty jogurty, hmmm. 


Když jsem zaparkovali, první, co jsme uviděli byly tyhle krávy.



Prodejna Zlaté farmy.


Pojďme se podívat dovnitř  prodejny.


Chladící boxy s produkty Zlaté farmy.
Kromě domácích vajec, sýrů, másla  a masa
si můžete koupit i různé olejíčky a masti,
čistě přírodní, v BIO kvalitě



Za pultem jsou mléka v lahvích, 
pokud si ovšem jako my, nechte napustit mléko z mlékomatu.
Mají tam všelijaké jogurty, jogurtová mléka ochucená i přírodní, 
dezerty na způsob pudingu, 
prostě lahůdky.
A když se při nákupu náhodou rozvášníte, jako my,
můžete platit kartou.



Zatím co vy budete nakupovat,
váš doprovod si může sednout
do stylových křesel...



A vaše ratolesti si můžou hrát....



....třeba na prodavačku....



Můžou se taky pohoupat nebo jezdit s angličákem po silnici.




K farmě patří zahrada,
pěstují tu mimo jiné i květiny
a vy si můžete koupit hezky voňavou kytici



Některé dekorace jsou i prodejné




Uvnitř je to velmi příjemné,
je na co se dívat...



Uvnitř prodejny můžete u vkusně prostřených stolů ochutnat místní dobroty.


Venku bylo parno, uvnitř prodejny příjemně.
Manžel si dal domácí cafe laté a já frapé.
Bylo to vynikající.


Micka si tam seděla a vrněla.


Venku si můžete sednout a vychutnat si dobroty z domácího mléka.
Mají tu zmrzlinu, různé druhy kávy s mlékem, jogurty....
Nemohla jsem si nevšimnout té háčkované panenky v okně.



Posezení venku, vedle prodejny.



Pro děti je to tu skvěle vybavené

Tak když někdy budete mít cestu kolem Prostějova,
vemte to přes Štětovice na Zlatou farmu.


PS: 
Mrkněte se na Hudební abecedu 
a zapojte se do ní :-)
                                                                                  






27 komentářů:

  1. To je prodejna ve velkém BIO stylu. Dám vědět sestře, je tam blízko. Snad budou mít otevřeno - nebo aspoň okénko. Děkuji moc za tip. Takto nějak to vypadalo na kozí farmě v Ratibořicích u paní Dobrovolné, také jsme tam kupovali co oko zaujalo. Dnes to tam dělají ve velkém a drobný prodej přímo na farmě už není ♣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama nevim, jestli mají teď otevřeno, ale mohli by mít.

      Vymazat
  2. To prostředí je opravdu pěkné, myslím, že bych si z výrobků určitě vybrala. My s přítelem kupujeme mléko v zemedělském družstvu, a já pracuju v sýrárně, kde vyrábíme v letní sezoně i ovčí a kozí sýry, teď tedy děláme výrobky z kravského mléka. Pěkný článek, ráda bych ochutnala tu kávu s bio mlékem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káva byla moc dobrá. To mléko je výborné. Doma se v hrdle lahve udělá smetana. Mňam.

      Vymazat
  3. Škoda, že je to od nás daleko. Je dobře, že jsou místa, kde se dají koupit čerstvé produkty v BIO kvalitě. A líbí se mi posezení i koutek pro děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě i vás je někde v okolí farma. Jsem ráda, že mi ji muž objevil.

      Vymazat
  4. To se mi líbí. Na své si přijdou všichni a to tam pak rádi utratí něco navíc. Majitelé si to zaslouží, provozovat něco takového je velká dřina a určitě i bezesné noci. Díky za tip. To by se určitě líbilo našemu seniorklubu až pojede někdy objevovat krásy Prostějovska. Už jsme tam několikrát byli. No a až pomine to covidové šílenství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě napadlo, že práce na takové farmě je hodně náročná. V létě tam ve venkovním posezením prodávaly náctileté holky. Nevím, jestli byly z rodiny nebo si jen přivydělávaly. Šlo jim to, ale bylo na nich vidět, že jsou rády, že už brzy bude padla.

      Vymazat
  5. Vypadá to tam pěkně. Domácí kuřátka a jiné dobrůtky se s těmi klasickými nedají vůbec srovnat, nějakou havěť taky doma máme. Ale ten obchůdek vypadá tak krásně starodávně, jako by se člověk vrátil v čase o 100 let zpátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jako by se tam vrátil čas. To je přesné. Moc se mi tam líbí. Ten oválný obraz nad gaučem....

      Vymazat
  6. Mám to trochu z ruky, ale určitě bych také nakupovala. Obchůdek je nejen lákavý, ale i příjemný a zabavit se může celá rodina, zatím co mamka nakupuje. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na takový malý rodinný výlet jako stvořené. Děcka si vyhrají a rodiče nakoupí. Pak si dají něco dobrého na zub...

      Vymazat
  7. Renátko, krásná reportáž ze Zlaté farmy. 👍👍👍 Od nás je to přeci jen trochu z ruky.
    My máme možnost koupit si v automatu mléko do vlastní nádoby. O několika vím. Do Košíř, kde bydlí dcera zajížděla pojízdná prodejna s mlékem, domácími jogurty, sýry a dalšími produkty. Jako znělka se ozývalo bučení. Když byly holky menší a já hlídala, pravidelně jsme utrácely. Zda jezdí ještě teď, netuším. K nám bohužel nejezdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Prostějově bylo několik mlékomatů, ale postupně je všechny zrušili. Je to škoda. Mleko z nich se s tím z obchodu nedá strovnat....

      Vymazat
  8. Krásné místo. Také bych tam něco koupila a mít čas, tak bych to tam prošmejdila jako ty. Věřím, že by nám výrobky chutnaly. Snad si tam zákazníci budou moct brzy posedět. :o)
    Renátko, přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem šmejdila kolem kraviček, abych ulovila hezkou fotku, úplně jsem zapomněla, že blízko žlabu s krmením může být i močůvka... Ještě, že jsem měla sandály a ne tenisky.... :-D:-D:-D

      Vymazat
  9. Tam už jsem se mockrát chystala vyrazit s vnoučky. Jenže loňské léto tomu nepřálo. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne letos. Slyším jen samu chválu na to místo.

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, krásný všecko - farma, obchod, výrobky...To si člověk připadá jak u někoho na návštěvě a ne jak v obchodě. Škoda, že to mám tak 150 km daleko. Pro mléko ale jezdím pravidelně do kravína, to se nedá srovnat. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam moc příjemné. Letos tam určitě zase budeme jezdit.

      Vymazat
  11. Máš zajímavý blog Marto, určitě jsem tam nebyla naposledy :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jako novodobé Slušovice, tam se kdysi také jezdilo na čumendu a pak nákup ... ale faaakt ☺. Asi to má ve vaší oblasti zvuk.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tam by se mi moc líbilo a určitě bych musela platit kartou. Škoda, že to máme trochu z ruky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když člověk vidí, co všechno tam nabízejí a v jaké kvalitě, rád si připlatí:-)

      Vymazat
  14. Moje dcera chodívala, ještě v normálních časech, též na farmu v jejich okolí a tohle vše je obrovský zážitek i pro děti. Vídají hospodářská zvířata v příjemném prostředí, nikoliv zavřená na fotkách třeba v televizi.
    Zážitek pro malé i velké, nějaký pamlsek do úst a příjemný zážitek je na světě.
    Kéž bychom se zase dočkali, že !

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milou návštěvu ❤